דיווח באיטליה: רונאלדו יעבור ליובנטוס ביום שלישי הקרוב

ג'אנלואיג'י בופון עם כריסטיאנו רונאלדו
ג'אנלואיג'י בופון עם כריסטיאנו רונאלדו | Gettyimages

לפי "מדיהסט", באותו יום פרס יודיע על בקשת הכוכב לעזוב את מדריד. יובה צפויה לשלם 20 מיליון יותר כדי לשמור על היחסים בין הקבוצות. מודריץ': "מאמין שיישאר". "מארקה": הפורטוגלי דחה 200 מיליון יורו מסין

(גודל טקסט)
כריסטיאנו רונאלדו עדיין מחכה להתפתחויות בעניינו כדי לעבור ליובנטוס, וריאל מדריד מחכה עדיין להצהרה שלו שהוא רוצה לעזוב. בינתיים, יובנטוס העלתה ברשת החברתית בסין "וייבו" סרטון מקדים להצגה של כריסטיאנו רונאלדו בו נרשמו שמות של שישה שחקנים שלבשו את החולצה מספר 7 של המועדון ב-23 השנה האחרונות, אבל הורידה אותו מיד. הרמז ברור רונאלדו עומד להיות השחקן השביעי שישחק עם מספר 7 ב-23 השנה האחרונות וזה גם סימלי. ההכנות לבואו של החלוץ הפורטוגלי בשיאן.


בתוך כך, קשר ריאל מדריד לוקה מודריץ' אמר אתמול לעיתונאים אחרי המשחק נגד רוסיה: "אני מאמין שרונאלדו יישאר בריאל מדריד. אני לא יכול לדמיין אותו בקבוצה אירופית אחרת. בואו נראה מה יקרה, אבל אני רוצה שיישאר כי הוא השחקן הכי טוב בעולם".


ברשת החדשות האיטלקית "מדיהסט" פורסם שיובנטוס קבעה כבר כתאריך יעד לרכישת רונאלדו את יום שלישי הקרוב. ב-10 ביולי ייפגש פלורנטינו פרס עם הנהלת ריאל מדריד והוא אמור לאשר כי רונאלדו הודיע שברצונו לעזוב. כל המקורות בספרד ואיטליה מתעקשים על כך שפרס עדיין דורש הודעה של רונאלדו, שיכול לצאת בהודעה כזאת ב-48 השעות הקרובות. ריאל מדריד הבהירה שתמכור אותו במאה מיליון יורו רק אם רונאלדו יבהיר שהוא רצה ללכת ולא ריאל מדריד. הבעיה שרונאלדו לא רוצה שהודעה כזאת תגרום לו נזק בקרב אוהדי ריאל מדריד. הוא עדיין סבור שהבלאנקוס תימרנו אותו למצב בו הוא נאלץ לעזוב. פרשן "אס" חסוס גאייגו אמר: "רונאלדו צריך לעזוב את ריאל מדריד בהסכמה עולמית של כולם. כל תסריט אחר יהיה הרסני כלפי הקבוצה שתראה אותו מחייך במדים של יובנטוס".


Nel noto social cinese #Weibo , il profilo ufficiale della #juventus ha pubblicato e prontamente rimosso questo video, facendo impazzire migliaia di tifosi. #CR7#ronaldo#SerieA#juve#RealMadrid#Calciomercato#cuadrado#zaza#pepe#number7#footballpic.twitter.com/iyr81Kp0eS

— Juventus News (@juve_news_) 7 ביולי 2018


עוד פורסם שז'ורז' מנדש, הסוכן של רונאלדו, דורש בין 20 ל-25 מיליון יורו מיובנטוס כבונוס על התיווך שלו בעיסקה כך שהרכישה תעלה לפחות 120 מיליון יורו, בלי להזכיר את משכורתו שאמורה להיות 30 מיליון יורו לעונה. העיתון "טוטוספורט" של טורינו כותב היום: "אווירה של אופוריה ביובנטוס. כולם כבר מחכים לקבל את פניו של רונאלדו. יש עלייה ענקית במכירת הכרטיסים למרות שמחירם עלה ב-30 אחוז. פאולו דיבאלה, בלז מאטוידי, מיראלם פיאניץ' והאוהדים כבר מחכים לומר לו שלום". העיתון גם כתב שבלי קשר לבונוס שיקבל מנדש, ייתכן ובפה מארוטה מנכ"ל יובה יסכים לשלם לריאל מדריד יותר ממאה מיליון יורו כדי לשמור על היחסים הטובים עם המועדון. ההערכה היא שמחירו של רונאלדו יעלה ל-120 מיליון וכך ההעברה תעלה ליובנטוס 140 מיליון יורו עם השכר של מנדש.


"BIENVENIDO RONALDO", así viene LA PORTADA de TuttoSport. Ya dan la bienvenida al portugués. pic.twitter.com/dE81vv6viJ

— ChiringuitoChampions (@chirichampions) July 8, 2018

בינתיים, עוד לא ברור איזו החלטה יקבל כריסטיאנו רונאלדו לגבי עתידו, אך נראה שמה שמנחה אותו הוא המניע המקצועי ולא השדרוג הכלכלי. לפי "מארקה", הפורטוגלי קיבל הצעה אסטרונומית מקבוצה בליגה הסינית לשכר של 100 מיליון יורו לעונה במשך שנתיים, אך דחה מאותה מאחר שמבחינתו מעבר לסין שקול לפרישה מכדורגל.


אם רונאלדו אכן יגיע ליובנטוס פירוש הדבר הוא שמישהו יצטרך לעזוב. על פי דיווחים באנגליה, מי שלא יעבור את הסינון הוא דווקא אחד המצטיינים של הקבוצה בעונה שעברה, פאולו דיבאלה, שליברפול מעוניינת בו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי