צפו בתקציר: בית"ר ירושלים חילצה תיקו מול צ'יחורה הגיאורגית

אופיר קריאף
אופיר קריאף | אודי ציטיאט

קבוצתו של גיא לוזון פתחה את העונה האירופית בסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית כפי שרצתה, מבלי לספוג שער. כ-50 אוהדים ליוו את הירושלמים והדליקו אבוקות, אך צפו במשחק חלש ונטול שערים

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פתחה הערב (חמישי) את הקמפיין האירופי שלה, כשנפרדה ב-0:0 במשחק חוץ מול צ'יחורה, מחזיקת הגביע של גיאורגיה. זה היה המשחק הראשון במסגרת הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית. הירושלמים, עם מאמנם החדש גיא לוזון בהופעת בכורה רשמית, הציגו סגל דליל ואיש בקבוצה אינו יודע איך היא היא תיראה עד לפתיחת ליגת העל, זאת בעיקר בשל חוסר הוודאות בכל הקשור לניהול המועדון. 


לוזון נאלץ להסתדר עם כמה שמות אנונימיים. לעומתם, קרלוס קוויאר ואיתמר ניצן, שחקני הרכש של המועדון, ערכו הופעת בכורה, גם אור אינברום נכנס כמחליף והיה מהבולטים במדי הקבוצה מהבירה. גם מתן ופלג ואור זהבי קיבלו את הקרדיט ופתחו במדים הצהובים שחורים לראשונה.


המשחק בכללו לא התעלה לרמה גבוהה. המארחת הדביקה כדור למשקוף שערו של ניצן ומנגד, יכולים היו הירושלמים לכבוש לפחות פעמיים על ידי עידן ורד ואופיר קריאף. אינברום כאמור, הפיח רוח רעננה בשורות הבית"רים מאז נכנס לשחק במחצית השנייה. בסך הכל, גיא לוזון יכול להיות די מרוצה, בעיקר מהעובדה שקבוצתו לא ספגה והצליחה להעביר את ההכרעה למשחק שייערך בשבוע הבא בטדי. 




הגיעו עד לגיאוריה. אוהדי בית"ר ירושלים (אודי ציטיאט, גיאורגיה)


הרכבים
צ'יחורה: דינו חמזיץ', דויט מאיסשווילי, לאשה צ'יקבאידזה, בקאר מירטסחולאבה, דויט מגרלישווילי, דניס דוברובולסקי, רבאז צ'יטיישווילי, אירקלי לקבטאדזה, אירקלי בוגרידזה, טיימורזי מרקוזשווילי, גיורגי גבדאבה.


בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, מתן פלג, קרלוס קוויאר (מיקי סירושטיין, 90), טל כחילה, אור זהבי, אופיר קריאף, דוד קלטינס, עידן ורד, אריק סאבו, יעקב בריהון (אור אינברום, 58), יאקוב סילבסטר (אנתוני וארן, 65). 



עידן ורד. ההכרעה עוברת הביתה (אודי ציטיאט, גיאורגיה) 


מהלך המשחק
דקה 10: הזדמנות טובה למארחת, כשצ'יטיישוילי פרץ מימין ושלח כדור רוחב נהדר אל צ'יקבאידזה. זה בעט מתוך הרחבה, הכדור עבר ליד הקורה ויצא החוצה.



גבוה מעל כולם. סאבו (אודי ציטיאט, גיאורגיה)

 בכורה כמאמן בית"ר. גיא לוזון (אודי ציטיאט, גיאורגיה)


דקה 21: כדור חופשי נהדר של עידן ורד הגיע במדוייק לראשו של טל כחילה, שנגח מממצב טוב החוצה.


דקה 31: כדור חופשי של המארחת ההוגבה לראשו של מירטסחולאבה, הוא נגח בעוצמה למשקוף השער הבית"רי.


דקה 40: בוגרידזה בעט חזק מרחוק בתום מבצע אישי, ניצן היה במקום והדף את הכדור.



מתן פלג במאבק על הכדור (אודי ציטיאט, גיאורגיה)


דקה 47: בית"ר פתחה טוב את המחצית השנייה, סאבו השאיר כדור טוב לוורד שניסה להקפיץ מעל השוער, אך זה היה במקום הנכון ומנע שער.


דקה 57: ורד הגביה כדור מדויק לראשו של קריאף שנגח מעט מעל המשקוף והחוצה.



קלטינס וסירושטיין בסיום (אודי ציטיאט, גיאורגיה)


דקה 63: סילבסטר העביר כדור רוחב לרחבה, אינברום לא השתלט עליו בזמן, איבד אותו והחמיץ הזדמנות נהדרת לשער יתרון.


דקה 79: מבצע אישי נהדר של אינברום שנכנס לרחבה, היתל בהגנה ומסר לעידן ורד, שבעט טוב אך ההגנה הדפה לקרן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי