מאמן רדניצקי: "מצפה לנו משחק קשה מול מכבי תל אביב"

שחקני מכבי תל אביב
שחקני מכבי תל אביב | אריאל שלום

היריבה הבאה של הצהובים במוקדמות הליגה האירופית הביסה את ג'זירה ממלטה 0:5 בסיכום שני המשחקים, והתקשורת הסרבית מתרגשת לקראת המפגש מול איביץ' וראיקוביץ'. לאלטוביץ': "יש להם יתרון, הם מכירים אותנו"

(גודל טקסט)
היריבה הבאה של מכבי תל אביב במוקדמות הליגה האירופית היא רדניצקי ניש הסרבית. התקשורת בסרביה מתלהבת מהעובדה שניש תשחק נגד מכבי תל אביב. "הולכת להיות חגיגה ענקית בניש. דרבי נגד ולדאן איביץ' ופרדרג ראיקוביץ'", נאמר בעיתון "בליץ". רדניצקי עלתה לראשונה לגביעי אירופה אחרי 35 שנה וניצחה את ג'זירה יונייטד המלטזית 0:4 במשחק הראשון ו-0:1 במשחק השני אתמול (חמישי) במלטה. אחד השחקנים הכי מפורסמים שגדלו בקבוצה הוא מאמן גוונאגז'ו דראגן סטויקוביץ', שגדל במחלקת הנוער של המועדון.


מאמן הקבוצה ננאד לאלטוביץ', שחקן הגנה לשעבר בן 40, שיחק בין היתר בוולפסבורג ושחטאר דונייצק. כמאמן הדריך את נבחרות סרביה עד גיל 20 ו-21 ואת הכוכב האדום בלגראד בעונת 2014/15. הוא ראה את המשחק מהיציע כמו אוהד אחרי שבמשחק הראשון השופט הרחיק אותו לאחר שכדרר עם הכדור שהגיע אליו והשופט טען שזה זלזול בו ובאופ"א.


לאלטוביץ' אמר אחרי המשחק: "היריבה הבאה שלנו כנראה היא מכבי תל אביב (זה היה בזמן המחצית בארץ כשהצהובים הובילו 0:1). זו יריבה מאוד קשה. אנחנו לא נחשוש, וננסה להפתיע אותם. הקהל שלנו הוא השחקן ה-12 שלנו ואני יודע שיגיעו שיא של צופים. למכבי יש יתרון גדול בגלל שיש להם צוות סרבי שמכיר אותנו מצוין, אבל נלמד אותם בימים הבאים. אני מאמין בקבוצה שלי. קצת מודאג מהפציעות בקבוצה וכי יש לנו לוח משחקים קשה, המשחקים נגד מכבי ובאמצע הכוכב האדום בלגרד בליגה".


Gzira 0x1 Radnicki Nis (Agg: 0x5)

⚽️ Pankov 7' (0x1)

Radnicki Nis classificado! pic.twitter.com/aRJIU9Brcx

— Na Forquilha (@NaForquilha_) July 19, 2018


בכתבה הוזכר גם שסלבישה יוקנוביץ' אימן את מכבי תל אביב בהצלחה והעלה אותה לשלב הבתים של האלופות, ושלוש פעמים היא שיחקה בשלב הבתים של גביעי אירופה. המשחק הראשון יתקיים כבר בשבוע הבא ב-26 ביולי בניש. "לא צריך לומר עד כמה רדניצקי תהיה עם מוטיבציה ענקית להראות למכבי תל אביב עד כמה היא יכולה להיות טובה. זה המשחק הכי חשוב לרדניצקי מזה עשרות שנים", נאמר בעיתון בליץ הסרבי.


הבלם רדובן פנקוב, ששיחק עונה שעברה בא.א.ק לרנקה, כבש את שער הניצחון במלטה בדקה השמינית. במשחק הקודם הוא כבש גם את השער הראשון, החלוץ הבוסני נרמין האסקיץ' הוסיף צמד והחלוץ מרקו מרקיץ' הסרבי כבש את הרביעי. הקבוצה תתחיל את הליגה בעוד שלושה ימים במשחק בייתי מול פרולטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי