מתן חוזז האריך את חוזהו במכבי תל אביב עד 2021

מתן חוזז
מתן חוזז | מכבי תל אביב

הקשר שבלט בעונה שעברה בבני יהודה האריך את חוזהו בשלוש שנים, כשלמועדון ישנה אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת: "נותר לי להוכיח שמקומי בקבוצה". המנכ"ל בן מנספורד: "מצפה לראותו ממשיך בהתקדמות"

(גודל טקסט)

מתן חוזז עשוי שלא להישאר העונה במכבי תל אביב ולזכות לעונת השאלה נוספת אחרי שבעונה שעברה בלט בבני יהודה, אבל היום (שני) הודיעו הצהובים על הארכת חוזהו עד 2021, כשישנה אופציה להאריך את ההתקשרות בשנה נוספת.

חוזז, שיחגוג 22 בחודש הבא, גדל במחלקות הנוער של מכבי תל אביב והיה מהשחקנים הבולטים של קבוצת הנוער לפני שיצא להשאלות בבית"ר תל אביב/רמלה, הפועל אשקלון ובעונה שעברה בבני יהודה. בעברו חוזז ניסה להשתחרר ממכבי תל אביב ואף פנה להליך בוררות מכיוון שחשש שלא יצליח להשתלב בקבוצה הבוגרת, אולם כאמור היום האריך חוזה לשלוש שנים עם אופציה לשנה נוספת.


מתן חוזז
אמר לאתר הרשמי: "אני מאושר שחתמתי על הארכת חוזה במועדון בו גדלתי. זו הייתה המטרה שלי מאז הצטרפתי למחלקת הנוער בגיל 6. עכשיו נותר לי רק להצדיק את האמון שניתן בי ולהוכיח למאמן שמקומי במכבי ת"א".


מתן חוזז ביציע בנתניה מול פרנצווארוש. חוזה חדש (אריאל שלום)

מנכ"ל מכבי תל אביב בן מנספורד הוסיף: "כל מועדון ספורט מתגאה ביכולות שלו לטפח כישרונות כשהמטרה הסופית היא לראות את השחקנים האלה משחקים במדי הקבוצה הבוגרת. מתן הוא אחד מהכישרונות האלה. אני שמח להודיע היום כי מתן, שתמיד בלט בקבוצות של מחלקת הנוער, הבטיח את עתידו במכבי. בשנים האחרונות מתן המשיך בהתקדמות ובהתפתחות שלו כשיצא למספר תקופות השאלה כשהאחרונה שבהם בעונה שעברה במדי בני יהודה. מתן סיים את העונה שעברה כאחד משחקני ההתקפה המלהיבים של הליגה. החוזה הזה מכיר בהתקדמות שמתן עשה ומוקיר לו ולמשפחתו את הדרך הארוכה שעשה עד כה. אני מצפה לראות את מתן ממשיך בהתקדמות שלו במכבי".

בעונה שעברה בלט חוזז במדי הכתומים וכבש שישה שערים ב-35 הופעות בבני יהודה. בנבחרת הצעירה של ישראל הוא זכה לרשום שמונה הופעות ומספר זהה של משחקים יש לו גם בנבחרת הנוער, במדיה הרשית ארבע פעמים.


עונה מוצלחת בבני יהודה בשנה שעברה (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי