צפו בתקציר: קיארטנסון סידר למכבי ת"א 0:2 יקר על רדניצ'קי

אלי דסה, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון
אלי דסה, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון | דני מרון

החלוץ האיסלנדי שספג לא מעט ביקורות בתקופה האחרונה ענה עם צמד (51 ו-69 בפנדל) והצהובים יגיעו לסרביה עם מקדמה משמעותית. עומר אצילי שסיפק בישול נהדר הורחק בצדק לאחר התחזות טיפשית ברחבה

(גודל טקסט)

אחרי שהפועל באר שבע הובסה 5:0 במוקדמות ליגת האלופות והפועל חיפה סיימה מוקדם יותר הערב (חמישי) ב-1:1, מכבי תל אביב העבירה סוג של מסר עם לא מעט דקות מרשימות ו-0:2 חלק על רדניצ'קי הסרבית במשחק הראשון בסיבוב השני של מוקדמות הליגה האירופית. 


 

הצהובים הרבו להחמיץ במחצית הראשונה שהסתיימה ב-0:0, אך השתחררו בשנייה וצמד של וידאר קיארטנסון המושמץ (51 ו-69 בפנדל) סידר מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בסרביה. מי שיחמיץ את המשחק השני הוא עומר אצילי שהתחזה בדקה ה-79 ברחבה וספג כרטיס צהוב שני טיפשי שהוביל להרחקה.


ולדימיר איביץ' פתח עם הרכב התקפי שכלל ארבעה שחקנים בחלק הקדמי (מיכה, אצילי, עטר וקיארטנסון) והפתיחה אכן הייתה חד צדדית. עטר וקיארטנסון הגיעו למצבים נהדרים, אך הראשון נעצר אצל השוער והשני מצא רק את הקורה. הדקות חלפו, השער המיוחל לא הגיע וקצב המשחק הלך ודעך.




יחמיץ את הגומלין. אצילי (דני מרון)


הצהובים עלו לחצי השני בטירוף וכבר כעבור שש דקות הם פרצו את הבונקר הסרבי. אצילי הכניס כדור עומק נפלא לקיארטנסון שמזווית קשה בעט כדור חד לקורה ופנימה. 18 דקות לאחר מכן מיכה מצא את האיסלנדי שהוכשל ברחבה. קיארטנסון ניגש בעצמו לבעיטה ושלח את הפנדל בקלילות פנימה. 0:2 מוצדק לצהובים. החלוץ, שלא כבש בשני המשחקים הראשונים מול היריבה ההונגרית וספג לא מעט ביקורות בתקופה האחרונה, השתיק את המבקרים והוכיח שיש לו עוד הרבה מה לתרום.


באותן דקות נראה היה נראה שהחבורה של איביץ' הולכת להתפוצץ ולהפוך את הגומלין לחסר טעם עם שלל הזדמנויות וכדורגל יפה, אבל סדרה של החמצות וכרטיס אדום טיפשי של עומר אצילי סידרו דקות אחרונות קצת יותר מתוחות שבסיומן מכבי תל אביב תמריא לסרביה רק עם 0:2.



אוהדי מכבי תל אביב זוכרים את אביב לוי ז"ל (דני מרון)


הרכבים
מכבי תל אביב: פרדרג ראיקוביץ', אלי דסה, ז'איר אמאדור, איתן טיבי, אנריק סבוריט, דור פרץ, אבי ריקן (אייל גולסה, 46), עומר אצילי, דור מיכה (רוסלן ברסקי, 85), אלירן עטר (מתן חוזז, 66), וידאר קיארטנסון.


רדניצ'קי: מלאדן ז'יבקוביץ', אלכסנדר טודורובסקי, רדובאן פאנקוב, טראס בונדרנקו, אנדראה מיאלוביץ', דושאן מיצ'יץ', ריוטה נומה, ניקולה סטנקוביץ', אלכסנדר סטאניסבלייביץ' , מרקו מרקיץ', פטר גרביץ'.


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק בנתניה יצא לדרך, מכבי תל אביב תצליח להשיג מקדמה משמעותית לקראת הגומלין בסרביה?



שכטר וגולסה משקיפים מהספסל (דני מרון)


דקה 6: אבי ריקן הכניס כדור עומק אדיר לאלירן עטר שעבר את הבלם ומעשרה מטרים בעט כדור שנעצר בידיו הבטוחות של 'זיבקוביץ'.


דקה 8: הלחץ הצהוב נמשך. טיבי הרים משמאל וקיארטנסון המשיך מהאוויר בנגיעה ומצא רק את המשקוף.


דקה 9: דור פרץ חילץ כדור במרכז המגרש ומצא את עטר שבעט חזק אך למרכז השער.


דקה 16: מיכה הכניס כדור עומק לקיארטנסון שהבקיע בנגיחה מדויקת, אך השער נפסל בטענה מוצדקת לנבדל.



שנייה אחת מאוחר מידי. מיכה (דני מרון)


דקה 30: אבי ריקן ניסה לסובב מימין לשמאל, אך הכדור לא מצא את המסגרת.


דקה 44: עוד ניסיון של אבי ריקן חלף לי הקורה של הסרבים.



משקוף ושער שנפסל. קיארטנסון (דני מרון)


דקה 46: חילוף ראשון במכבי תל אביב עם פתיחת המחצית השנייה. ריקן, שהיה פעיל ואיים הרבה על השאר יצא ואייל גולסה נכנס במקומו.


דקה 51, מכבי תל אביב עלתה ל-0:1: אצילי הכניס כדור עומק נהדר לקיארטנסון שמזווית קשה בעט לקורה ופנימה.



קיארטנסון חוגג יתרון מוצדק (דני מרון)


דקה 64: קרן של אצילי מצא את דור פרץ שנגח מקרוב לידיו של השוער.


דקה 69, מכבי תל אביב עלתה ל-0:2: מיכה הכניס עומק לקיארטנסון שהוכשל ברחבה. האיסלנדי ניגש בעצמו ובעט את הפנדל בקלילות פנימה.



הצהובים בדרך הבטוחה לסיבוב השלישי (דני מרון)


דקה 76: סבוריט העביר כדור חד משמאל, אצילי בעט בנגיעה והכדור עבר סנטימטר מהחיבורים. עוד מהלך נהדר של מכבי תל אביב.


דקה 79, כרטיס אדום לעומר אצילי: מבשל השער הראשון חדר לרחבה, ניסה לעבור את הבלם וזרק את עצמו. השופט לא היסס ושלף לו את הצהוב השני והוא ייעדר בגומלין בסרביה.



אצילי חוגג עם קיארטנסון את השער הראשון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי