בית"ר ירושלים עלולה לרדת ללאומית: מצב לא נורמלי

אכזבה בית"רית בטדי
אכזבה בית"רית בטדי | דני מרון

בקרת התקציבים הבהירה לקבוצה מהבירה ולמחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה שעליהם לשלם ערבויות בסך של בין שישה לשבעה מליון שקלים, אחרת התקציב לא יאושר: "אי אפשר להתנהל כך יותר"

(גודל טקסט)
הימים הלא שקטים של בית"ר ירושלים צוברים תאוצה. בקבוצה מבינים שהימים הקרובים יהיו גורליים ביותר לעתידו של המועדון. בבקרת התקציבים הבהירו שלשום למחזיק זכויות הניהול אלי אוחנה ולחשב חיים נבון באופן חד משמעי שללא בטוחות נוספות בסכומים של 6-7 מיליון ש"ח, תקציב המועדון לא יאושר ובמקרה הקיצוני ביותר, הענישה יכולה להיות גם ירידה לליגה הלאומית.

נכון לעכשיו, ממתינים ראשי בית"ר להזרמת כספים מהבעלים אלי טביב, שלא ממהר לתת ערבויות ולהיות ערב לחוזיהם של השחקנים. אלי אוחנה מתעקש שלא למכור את עידן ורד, למרות שמכירה כזו תכניס סכום בלתי מבוטל לקופת המועדון. בבית"ר מבהירים שוב ושוב שלא התקבלה עד עתה הצעה רשמית על הקשר, שכבר הביע את רצונו לעזוב. מכבי חיפה ומכבי תל אביב הן המועמדות המרכזיות לרכוש אותו, במידה ואוחנה יסכים לכך.

"זה מצב לא נורמלי", אמרו במועדון. "מצד אחד טביב לא רוצה לשים בטוחות על הקבוצה ששיכת לו ומצד שני הוא גם לא משחרר את המועדון, לא חותם על מסמך התחייבות להתנתקות מוחלטת ולא באמת מוכן למכור. אי אפשר להתנהל בצורה כזו".

 

אנשי עסקים שרצו לעזור ולהעביר כסף למועדון נרתעים מלעשות זאת, כל עוד טביב קשור למועדון ולא זז הצידה באמת. כך גם המצב בסביבתו של ראש העיר ניר ברקת, שהעביר שוב מסרים לבעלים, שבלי נייר התחייבות להתנתקות מוחלטת, לא יגיעו משקיעים או רוכשים. המאמן גיא לוזון הבין שלמשחק גביע הטוטו ביום ראשון נגד מכבי תל אביב הוא יאלץ להסתדר ללא קרלוס קויאר, איתמר ניצן ואור אינברום ורשותהקבוצה יעמוד סגל חסר מאוד. 


טביב. לא מוכן לחתום על מסמך התנתקות (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי