כץ: אני מאוד רוצה את ערן לוי בהפועל חיפה, אשב עם קלינגר

ערן לוי
ערן לוי | ערן לוף

הבעלים של מחזיקת הגביע דיבר בתכנית הספורט של 103FM: "ההחלטות מתקבלות ביחד, המועדון מתנהל כמו עסק משפחתי וזה מוכיח את עצמו". וגם: הגומלין באיסלנד והניצחון על הפועל באר שבע באלוף האלופים

(גודל טקסט)

בעלי הפועל חיפה יואב כץ דיבר הערב (שני) בתכנית הספורט של 103FM והתייחס לצירופו האפשרי של ערן לוי, הגומלין מול FH ביום חמישי במסגרת הסיבוב השני של הליגה האירופית והזכייה בתואר אלוף האלופים.

כץ התייחס לאפשרות שערן לוי, שכזכור שוחרר אתמול ממכבי נתניה, יצטרף למחזיקת הגביע: "אני מאוד רוצה אותו בהפועל חיפה. אני מסמפט אותו מאוד ברמה האישית זכר ל-3 השנים שהוא שיחק במועדון בעבר".

הבעלים הוסיף בנוגע לקפטן מכבי נתניה לשעבר: "אני מקווה שננצח באיסלנד ואז נתעסק בלהביא שחקני רכש. הקבוצה מתרכזת כעת במשחק הגומלין ולא בשום דבר אחר. אנחנו רוצים להתרכז בזירה האירופית ובהמשך נתפנה לכך".


בקרוב בהפועל חיפה? ערן לוי (ערן לוף)

דעתו של קלינגר בנוגע להבאת ערן לוי: "אני וניר מקבלים את ההחלטות ביחד. הוא המאמן, מאיר (בן מרגי) העוזר וגם אני חלק מהצוות הזה. לפעמים אנחנו שואלים אנשים בקבוצה וכך מקבלים את ההחלטה הטובה ביותר. אני מנהל את הפועל חיפה כמו עסק משפחתי ובינתיים זה מוכיח את עצמו בצורה מאוד טובה".

הזכייה באלוף האלופים: "זה הישג גדול מאוד של המועדון. אף פעם לא היו לנו הישגים כאלה, כך שזו העונה הטובה בתולדות הפועל חיפה. לדעתי זה הישג הרבה יותר גדול מהזכייה באליפות כי הבאנו את הגביע, סיימנו במקום רביעי, זכינו באלוף האלופים ויש גם קהל גדול שמגיע למגרשים".

הגומלין מול האיסלנדים ביום חמישי: "תנאי מזג האוויר שם מאוד לא רגילים. בקיץ יש אור ברוב שעות היממה, גשם חזק מאוד וקר. כל זה יכול להשפיע, אך אנחנו מקווים שנתגבר על זה ועל הקבוצה הקשה שתעמוד מולנו ונצליח לעלות לשלב הבא. FH, מבחינתה, הוציאה את המקסימום במשחק הראשון בישראל למרות שהתנאים לא היו לטובתה".


"אני מנהל את הפועל חיפה כמו עסק משפחתי". יואב כץ (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי