"עלייה לשלב הבא תקרב את ערן לוי להפועל חיפה"

ערן לוי עם ניקיטה רוקאביצה
ערן לוי עם ניקיטה רוקאביצה | ערן לוף

מחזיקת הגביע מתכוננת למשחק הגומלין הערב באיסלנד (22:00, ספורט1), בידיעה שניצחון יגרום ליואב כץ להגדיל את התקציב. קלינגר ממתין להחלטות מכבי ת"א וחיפה בנוגע לגולדברג ומנחם. במועדון רוצים את גאדיר בחינם

(גודל טקסט)

הפועל חיפה סיימה אתמול את הכנותיה לקראת המפגש הערב (חמישי, 22:00, שידור ישיר בספורט1) מול FH מאיסלנד. בכרמל מאמינים ביכולתם לעלות לשלב הבא, וזאת למרות ה-1:1 במשחק הראשון. המאמן ניר קלינגר ערך אתמול אסיפה טקטית בה הראה נקודות מסוימות מהמשחק הראשון וביקש מהשחקנים לא להילחץ ולשחק בסובלנות מהדקה הראשונה. "אם נשחק נכון, גם נבקיע" אמר המאמן לשחקנים. מבחינת ההרכב, קיימת התלבטות בקישור האחורי בין רסמוס סיוסטדט לבין ריקי מיטרבסקי. גבריאל תמאש יחזור למרכז ההגנה לצד ניסו קפילוטו.

כ-100 אוהדים ילוו את הקבוצה באיסלנד, בנוסף לבעלים יואב כץ שצפוי לערוך אסיפה עם השחקנים לפני המשחק. במועדון מבינים שעלייה לשלב הבא יכולה להכניס למועדון כסף, שיעזור לה בגזרת הרכש. בראש רשימת המועמדים להצטרף נמצא הקשר אלמוג בוזגלו, כאשר הפרטים סוכמו ונראה כי העסקה תיחתם בימים הקרובים. כמו כן, קלינגר רוצה להתחזק במגן שמאלי וממתין להחלטות הסופיות של מכבי חיפה לגבי סאן מנחם ושל מכבי תל אביב לגבי שון גולדברג.

שחקן נוסף עליו עדיין לא ויתרו בחיפה הוא החלוץ מוחמד גאדיר. במידה שהפועל באר שבע תוותר לחלוטין על תשלום דמי ההעברה והשחקן יסכים לרדת מעט בדרישותיו, האדומים מהכרמל יעשו מאמצים להחתימו. מי שעוד ברשימה הוא הקפטן העוזב של מכבי נתניה, ערן לוי, שכץ כבר הצהיר שישמח לראות חוזר לקדנציה נוספת בבקבוצה. עם זאת, קלינגר מעוניין להתחזק בעמדות אחרות לפני הגעתו של הקשר והדבר יוכרע מבחינה תקציבית. "מענק מעלייה לשלב הבא יקרב את הגעתו של לוי. כץ יסכים להגדיל מעט את התקציב במידה שיבין שיש לו גם מסע  באירופה", אמרו הבוקר בחיפה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי