איביץ': "התוצאה לא טובה והיה לנו מזל". גלזר: "הגשמת חלום"

ולדימיר איביץ'
ולדימיר איביץ' | אודי ציטיאט

מאמן מכבי תל אביב התאכזב אחרי ה-0:0 בארמניה מול פיוניק: "באנו לכאן בשביל לנצח, נהיה חייבים לשפר את העמידה שלנו". הסיכויים להעפיל לשלב הפלייאוף: "50:50". הקשר: "תמיד חלמתי לשחק בבוגרים ועוד באירופה"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב סיימה הערב (שלישי)ב-0:0 בארמניה נגד פיוניק במשחק הראשון מבין שניים במסגרת מוקדמות הסיבוב השלישי של הליגה האירופית וזהות העולה לפלייאוף תוכרע רק בעוד תשעה ימים באצטדיון בנתניה.

"התוצאה לא מספיק טובה עבורי", אמר בסיום מאמן מכבי תל אביב ולדימיר איביץ'. "באנו לכאן כדי לנצח וכדי לכבוש ולא עשינו את זה ולכן זו לא תוצאה טובה. ידענו לפני המשחק שפיוניק משחקת על כדורים ארוכים ושהיא מנסה לזכות גם בכדורים החוזרים בהתקפות שלה וכך הם יצרו הזדמנויות בחלק הראשון של המחצית הראשונה והשנייה אחרי בלבול של החלק האחורי שלנו. הם יצרו כמה הזדמנויות והיה לנו מזל בחלק מהם. אנחנו נהייה חייבים לשפר את העמידה שלנו והמאבקים על הכדורים החוזרים בהגנה".

הסיכוי להעפיל לשלב הפלייאוף: "אנחנו עברנו רק את 90 הדקות הראשונות. זה עוד לא נגמר. יש לנו עוד משחק לפנינו והסיכויים בתוצאה של 0:0 הם 50:50 וזה נורמלי. אנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה כי המטרה שלנו הטבעית היא לעלות לשלב הבא. נעשה את הכל כדי לנצח את המשחק הזה ולעלות לשלב הבא".


הגשים חלום. דן גלזר (אודי ציטיאט, ארמניה)

היעדים של המועדון בליגה האירופית: "המטרה שלנו היא להגיע לשלב הבתים ולאחר מכן נחשוב מה הלאה. כרגע נתרכז בלנצח את פיוניק. אנחנו חושבים רק על המשחק הבא. אנחנו נצטרך להיות טובים יותר במשחק השני כדי לנצח ואז נחשוב על היריב הבא". חשיבות הקהל במשחק הבית שייערך בנתניה: "כמובן שיש לזה השפעה. זה חשוב לקבוצה הביתית שהאוהדים שלה יהיו מאחוריה וכמה שיותר. זה נחמד מאוד".

דן גלזר שפתח בהרכב על חשבון דור פרץ, סיכם: "זה סוג של הגשמת חלום עבורי. מגיל 6 אני במועדון ותמיד חלמתי לשחק בבוגרים ועוד באירופה. זה כיף גדול ואני מקווה שתהייה המשכיות ושנמשיך את המחצית השנייה בארץ ונעשה תוצאה טובה"

הקשר הוסיף: "לא היה קל לשחק במגרש הזה והיריבה היא יריב הטובה ששיחקה על כדורים ארוכים. התוצאה לא רעה. אני מקווה שבשבוע הבא הקהל ימלא את האצטדיון בנתניה ושאנחנו נעשה את העבודה ונוציא את התוצאה שאנחנו צריכים שם".


לא מסופק מהתוצאה. ולדימיר איביץ' (אודי ציטיאט, ארמניה)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי