ביקורת בהפועל חיפה: "מהמשחקים החלשים שלנו בשנה האחרונה"

אטאלנטה מול הפועל חיפה
אטאלנטה מול הפועל חיפה | ערן לוף

מחזיקת הגביע הכירה את פערי הרמות מול אטאלנטה (4:1), אבל בקבוצה התאכזבו מיכולת של מספר שחקנים, שטקוס היה מהבודדים שזכו למחמאות. בוזגלו אחרי שכבש בבכורה: "הלכנו אחורה מתוך כבוד ליריבה"

(גודל טקסט)

גם לפני המפגש הראשון מול אטאלנטה האיטלקית ידעו בהפועל חיפה שיש פערי רמות בין שתי הקבוצות, אבל לאחר המשחק (4:1) הודו בכרמל כי בנוסף לכך הקבוצה הציגה יכולת חלשה בשני צידי המגרש. הפועל חיפה אומנם כבשה ראשונה ואף הייתה טובה בעשרים הדקות הראשונות, אבל אז האיטלקים ניצלו את כל החולשות של המארחים וקבעו תוצאה מצוינת לקראת הגומלין.

"זה היה אחד המשחקים החלשים שלנו בשנה וחצי האחרונות", הודו בחיפה בסיום והוסיפו, "כל מה שניר קלינגר הכין את הקבוצה לפני המשחק לא קרה וכאשר אתה עושה טעויות ברמות האלה אז אתה נענש מיידית". עיקר הביקורת הייתה סביב אי הלחימה וההקרבה שאפיינה את הקבוצה בעונה שעברה, כשבנוסף שחקנים רבים הפגינו חולשה, במיוחד במרכז השדה, דבר שאפשר לאיטלקים להגיע בקלילות מול השוער החיפאי. אגב, ארנסטס שטקוס היה בין הבודדים שזכה למחמאות בסיום.

מי שערך את הבכורה בקבוצה ואף כבש שער ראשון היה אלמוג בוזגלו שאמר לאחר המשחק: "קיבלו אותי טוב מהרגע הראשון. הרגשתי שאני פה כמה שנים. אני מאוד שמח להבקיע בהופעת בכורה, אבל זה לא הספיק לניצחון. האמת לא הופתעתי שאני בהרכב ואני יודע למה הביאו אותי. המטרה שלי להראות לאנשי חיפה שהם לא טעו ואני שמח לקבל את המושכות".


בוזגלו. "הרגשתי שאני שנים בהפועל חיפה" (ערן לוף)

הקשר גם התייחס לעמדה שלו על המגרש: "במהלך הקריירה שיחקתי בעיקר בימין, אבל אני יודע לשחק גם כחלוץ. אשמח לשחק איפה שישימו אותי. הבדלי הרמות היו מול אטאלנטה היו ידועים לפני המשחק, הלכנו אחורה כנראה מתוך הכבוד ליריבה. אנחנו לא נגיע להתבטל בגומלין וננסה להוציא תוצאה טובה".

בגזרת הרכש, במועדון עדיין לא ויתרו על מגן שמאלי נוסף וממתינים להתפתחויות סביב סאן מנחם. האחרון ונציגיו כבר הביעו בפני אנשי הפועל חיפה את הרצון להגיע לקבוצה, אבל ממתינים לאישור העזיבה מהיריבה העירונית. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי