טביב שב לישראל, המו"מ נמשך: "צריך להסכים על המחיר"

אלי טביב
אלי טביב | דני מרון

הבעלים של בית"ר ירושלים חזר מחופשה פרטית, בשלב זה עדיין נמשכות השיחות בין עורכי דינו לאלו של הרוכש הפוטנציאלי משה חוגג: "המגעים עברו למישור כספי, זו לא עסקה מסובכת", טען גורם. הפער: כארבעה מיליון שקל

(גודל טקסט)

אלי טביב, בעלי בית"ר ירושלים, שב הלילה (בין חמישי לשישי) ארצה מחופשה פרטית ביוון, אך בשלב זה עסקת מכירת המועדון עדין לא קרובה לסגירה.

כמעט 48 שעות חלפו מאז הפגישה הראשונה בין נציגיו של טביב ובין איש העסקים ויזם ההייטק משה חוגג ונציגיו שהביעו עניין ברכישת המועדון, ביום שלישי נפגש חוגג עצמו עם שטרן חלובה ואבי לוזון שהגיעו כמתווכחים וכנציגיו של טביב ששהה אז בחופשה בחו"ל והחל מאמש עלו המגעים שלב והמשא ומתן התנהל בין צוותי עורכי הדין משני הצדדים.

כזכור, עומד עדין הפער בין הצדדים על כארבעה מיליון ש"ח, לאחר שטביב נקב בסכום של 20 מיליון ש"ח עבור המועדון בנוסף לשמונה מיליון ש"ח לכיסוי גרעון והתחייבויות כספיות נוספות. חוגג מצידו הסכים למחיר של 18 מיליון עבור הרכישה ועוד ארבעה-חמישה לטובת גירעונות והתחייבויות נוספות.

"המגעים עברו למישור הכספי, אין כאן בעיות משפטיות", ציין גורם המצוי בפרטי המשא ומתן, "העסקה לא מסובכת. צריך להסכים על מחיר ועל מי אחראי לפירעון ההתחייבויות שכולן ידועות ומפורטות בדוחות הכספיים של המועדון", הוסיף הגורם. מי שממשיכים לנסות ולתווך במאמצי הגישור הם חלובה ולוזון שמעורבים מאוד במגעים ומנסים להביא את העסקה לכדי חתימה.


חוגג. עורכי הדין ממשיכים במו"מ (יח"צ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי