גברי לוי הובא למנוחות. "בניצחונות הנבחרת היה המאושר באדם"

גברי לוי
גברי לוי | אודי ציטיאט

מעל 1,400 אנשים ליוו את יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר בדרכו האחרונה, שהלך אתמול לעולמו בגיל 80. זלצר: "איבדנו מנהיג, אבד לנו חבר". יוסי מזרחי: "אדם שאין היום דומה לו"

(גודל טקסט)

מאות אנשי ספורט ובני משפחה הגיעו הבוקר (שישי) להלוויתו של יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר גברי לוי בבית העלמין בסגולה בפתח תקווה, לאחר שהלך אתמול לפנות בוקר לעולמו בכשהוא בן 80.

בהלוויה נכחו מעל 1,400 מלווים, בהם נציגי כל קבוצות ליגת העל, שינו זוארץ, אבי לוזון ועשרות שחקני עבר. בין היתר היו שלמה שרף, יצחק שום, יוסי מזרחי, יעקב שחר, מוטל'ה שפיגלר שטרן חלובה צבי רוזן איציק ויסוקר נירה סטלמך ורבים אחרים.

ספד לו ראש העיר פתח תקווה איציק ברוורמן שאמר: "גברי היה מפורצי הדרך בפתח תקווה. היה סמל בעיר לא רק בספורט אך בעיקר בספורט. שמח שזכינו להחזיר לו". מנכ"ל ההתאחדות רותם קמר אמר: "גברי הכיר את הפוטנציאל של הכדורגל להרחיב ולקדם דברים. הוא היה המנהיג. איש אוהב אדם שהגן על ההתאחדות והיה הדיפלומט שלה בחו"ל. בניצחונות של נבחרת ישראל היה המאושר באדם".

יוסי מזרחי הוסיף: "איש ענק עזב אותנו. אדם שאין היום דומה לו". זאב זלצר סיכם: "האבל גדול, האובדן עצום. תנחומים למשפחה. איבדנו מנהיג, אבד לנו חבר". 


משה סיני (אודי ציטיאט)



משה שרף (אודי ציטיאט)


יהודה לוי,אחיינו של גברי ז"ל (אודי ציטיאט)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי