המחזור הראשון של הליגה הלאומית לעונת 2018/29019 יצא לדרך הערב (חמישי) עם חמישה משחקים. במוקד עמד המשחק שבו אירחה הפועל רמת גן את הפועל ראשון לציון ושהסתיים בלא שערים אכזבת העונה שעברה, הפועל כפר סבא, התארחה אצל הפועל עפולה ושבה על 1:1. רמת השרון אירחה את נצרת עילית ונפרדה ממנה ב-1:1, והיורדת הפועל עכו התארחה אצל הפועל מרמורק, למשחק שהסתיים ב-0:0. הפועל קטמון פגשה במגרשה את בית"ר תל אביב/רמלה וזכתה בניצחון היחיד היום - 0:1.



הפועל רמת גן - הפועל ראשון לציון 0:0


שחקניו של ניר ברקוביץ’ שהחמיצו בעונה שעברה את העלייה לליגת העל, פתחו את העונה במשחק חוץ באצטדיון רמת גן מול הקבוצה שמקווה להיאבק הפעם בצמרת הגבוהה. זה הסתיים בתיקו מאכזב ללא שערים.



הפועל קטמון - בית"ר ת"א/רמלה 0:1


הקבוצה של ליאור זאדה ביצעה בקיץ רכש מרשים במטרה להיאבק על העלייה. שחקני היריבה ומאמנם זיו אריה, ביצעו גם הם רכש מעניין ומבטיח. המארחת עלתה ל-0:1 בדקה ה-76. כדור חופשי הוגבה לרחבת האורחים, עדי תמיר בעט כדור שפגע בקורה הימנית וניתז לגופו של השוער עומר כץ ופנימה. קטמון בפסגה לפחות עד יום שני.



הפועל עפולה - הפועל כפר סבא 1:1


הקבוצה מהשרון ומאמנה ארז בנודיס, רוצים לשכוח את העונה הנוראית שרשמו. הבעלים יצחק שום למד כנראה את הלקח וביצע רכש מרשים במטרה להגשים את חלום העלייה לליגת העל. עפולה חושבת שוב על הפלייאוף העליון. הפועל כפר סבא עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-56. עמרי שקל נכנס לרחבה והגביה כדור טוב, בנג’מין קוקו נגח לרשת, וחגג שער בכורה בלאומית. חלפו רק ארבע דקות ועפולה השוותה (60): דור כוכב מסר לענר שכטר ברחבה, החלוץ בעט פנימה.



הפועל מרמורק - הפועל עכו 0:0


הקבוצה מהשפלה שהעפילה לגמר גביע הטוטו, תוך שרשמה ארבעה משחקים ללא הפסד, אירחה את היורדת מליגת העל. הקבוצה הצפונית עמוסת בעיות. כמה משחקניה טרם עברו בבקרה והיא צברה שלושה הפסדים בגביע הטוטו. המשחק המשמים הסתיים בלי שערים.



הפועל רמת השרון - הפועל נצרת עילית 1:1


שתי הקבוצות רוצות להימנע ממאבקי התחתית הלא נעימים ולצבור כמה שיותר נקודות כבר בשלבים המוקדמים של העונה. האמרחת עלתה ליתרון 0:1 בדקה ה-30. מוטי מלכה ניצל עד תום פנדל שנשרק לזכות קבוצתו ובעט פנימה לשערו של אבי איבגי. בדקה ה-81 נותרה רמת השרון ב-10 שחקנים אחרי שהמגן יונתן רודינוב ביצע עבירה ברחבה והורחק. הכדור הונח על הנקודה הלבנה, גיא דיין האורח בעט מדויק פנימה.