קראמר התנצל בפני שחקני מכבי חיפה: "זה לא היה חכם מצידי"

קראמר
קראמר | דני מרון

החלוץ, שנטען כי אמר לשופט "פאק יו" ב-2:0 למכבי ת"א, שוחח עם חבריו באימון, עוד קודם לכן הודיעה ההתאחדות כי יועמד לדין ובקבוצה הגיבו: "הוצאת הכרטיס הייתה פזיזה". ההולנדי לא יספוג עונש פנימי

(גודל טקסט)
מכבי חיפה ערכה הערב (שני) אימון לאחר ההפסד אתמול 2:0 במחזור הפתיחה למכבי תל אביב. המאמן פרד רטן ערך אסיפה עם השחקנים ואמר להם: "זאת הייתה שגיאה לקבל כרטיס אדום, אבל היינו טובים עד להרחקה. חשוב לא להוריד את הראש. אנחנו קבוצה טובה וביחד נגיע להישגים". החלוץ מיכיל קראמר הפתיע כאשר ביקש לשוחח עם כל השחקנים ואמר להם: " אני רוצה להתנצל על האירועים אתמול. זה לא היה חכם מצידי".


עוד קודם לכן ההתאחדות לכדורגל הודיעה היום כי תעמיד לדין את קראמר בגיל "העלבת שופט", על האירוע במשחק נגד מכבי תל אביב אתמול בו על פי השופט זיו אדלר אמר לו החלוץ "פאק יו". קראמר שוחח עם אדלר לאחר המשחק, התנצל ולמרות זאת טען כי לא אמר את הדברים. הדיון בעניינו של ההולנדי ייערך ביום רביעי הקרוב.


"הוצאת הכרטיס האדום הייתה החלטה פזיזה של השופט", אמר גורם בחיפה והוסיף: "לאורך כל המשחק היו כמה החלטות מוזרות, והאדום הייתה ההחלטה הכואבת מכולן". בכל מקרה נראה כי הקבוצה לא צפויה להעניש את קראמר בתוך המועדון, והשחקן צפוי לקבל נזיפה מהמאמן פרד רוטן. גם המאמן עצמו ספג ביקורת בסיום, במיוחד על כך שלא הרגיש שקראמר אינו מוצא את עצמו במשחק והיה עצבני כבר במחצית הראשונה. "היה נכון להוציא את קראמר במחצית ולהכניס את סלליך למהירות", אמרו במועדון.


מי שזכה למחמאות היה השוער גיא חיימוב ששוב הציל מספר פעמים את קבוצתו החדשה. אגב, השוער אוהד לויטה שהיה מתוכן להיות מחליפו של חיימוב במשחק נדחק ליציע לאחר החלמתו של עומרי גלזר ובימים הקרובים יקבל הודעה רשמית על כך שאינו בתוכניות של הצוות המקצועי. שחקן נוסף שזכה למחמאות היה סאן מנחם, שפתח על חשבונו של רמי גרשון הפצוע. מנחם נפצע בעצמו לקראת הסיום וטרם ברור אם יהיה כשיר לקראת המשחק נגד אשדוד בשבת.


קראמר. היה עצבני כבר במחצית הראשונה (דני מרון)
קראמר. היה עצבני כבר במחצית הראשונה (דני מרון)


בהולנד דיווחו בהרחבה על הרחקת מיכיל קראמר במשחק הבכורה שלו במכבי חיפה. באתר "ווטבול זון" ההולנדי נאמר: "קראמר ירצה מהר מאוד לשכוח את משחק הבכורה שלו במכבי חיפה אחרי שאמר לשופט "זה היה פאקינג אופסייד" והוסיף עוד קללה: "פאק יו". בהולנד גם דיווחו על דברי פרד רוטן, שאמר: "לא יודע מה קרה בין השופט לקראמר. אני לא קורא שפתיים".


העיתון "אלחמיין דאחבלדט" ההולנדי כתב: "לקראמר היה משחק בכורה מצער במכבי חיפה". "ווטבול אינטרנשיונל" צייץ על ההרחקה של קראמר.


Michiel Kramer heeft bij zijn competitiedebuut voor Maccabi Haifa een rode kaart gekregen. https://t.co/H7h2vkOuOj

— VI (@VI_nl) 26 באוגוסט 2018


העיתון "טלחראף" ציין שקראמר אמר כי רק ציין בפני השופט את העובדה שהשער הראשון הובקע מעמדת נבדל, אבל השופט טען שקילל אותו. האתר "FCUDATE" הכתב: "קראמר שגה כבר במשחק הראשון שלו בישראל כאשר ספג אדום ישיר כבר במשחק הבכורה שלו במכבי חיפה שהפסידה במשחק הראשון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי