שרצקי אישר את מכירת האסלביינק לב"ש: "לפחות לא אפסיד עליו כסף"

האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | מאור אלקסלסי

בעלי קריית שמונה הגיע לסיכום על מכירת ההולנדי תמורת 1.75 מיליון יורו - והבהיר: "אם הסוכנים שלו יגיעו לסיכום עם באר שבע, הוא יעבור"

(גודל טקסט)

העסקה הגדולה של הקיץ בליגת העל על סף סיכום. הבעלים של עירוני קריית שמונה, איזי שרצקי, אישר הבוקר (רביעי) כי חלוץ הקבוצה נייג'ל האסלביינק צפוי לעבור להפועל באר שבע. 

לפי שרצקי, צפויה להתקיים פגישה בין נציגיו של החלוץ הולנדי לראשי הפועל באר שבע: "אם הסוכנים יגיעו לסיכום עם באר שבע, השחקן יעבור. גם ככה אני בתחתית אחרי שני משחקים, אז לפחות לא אפסיד עליו כסף. עכשיו מחכים שהסוכנים של השחקן יגיעו לסיכומים ויסגרו הכל. אני מבחינתי מאשר לו ללכת".

לפי המסתמן, האסלביינק יירכש תמורת 1.75 מיליון יורו. בתחילה שרצקי דרש 2.5 מיליון, באר שבע הציעה 1.2 וכעת הצדדים צפויים להיפגש כמעט באמצע הדרך. בב"ש מקווים שהגעתו של האסלביינק תשכנע את אוגו להמשיך עד לתום חוזהו בקיץ הבא. עם זאת, ערים לאפשרות שאוגו יעזוב בחלון ההעברות של ינואר. אילו הדברים היו תלויים באוגו, אומרים בטרנר, ייתכן שהיה רוצה להצטרף אל וואקמה בטרבזונספור, למרות שההצעות הקונקרטיות שהופנו אליו הגיעו דווקא מאאק אתונה.

האסלביינק בן ה-27 הגיע בקיץ שעבר לישראל, אחרי שנתיים באקסלסיור. במהרה הוא ביסס את מעמדו כאחד מכוכבי ליגת העל וכעת צפוי לשמש כמחליפו של טוני וואקמה שנמכר לטרבזונספור. בעונת הבכורה בישראל כבש ההולנדי תשעה שערים בכל המסגרות וגם העונה כבר כבש בליגת העל, נגד הפועל ב"ש במחזור הפתיחה, ושלושה שערים נוספים בגביע הטוטו. עם השלמת המהלך יהיו לבאר שבע 5 זרים – נייג'ל האסלביינק, ג'ון אוגו, ז'וליאן סטו, מיהאי קורהוט ומיגל ויטור, שנמצא בתהליך שיקום ממושך. משבצת הזר השישי מיועדת כנראה לבלם. 


האסלביינק מול הפועל ב"ש. יצטרף בקרוב (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי