עיריית תל אביב למכבי: "הפגישה תידחה לאחרי הבחירות"

איצטדיון בלומפילד
איצטדיון בלומפילד | דני מרון

היועץ המשפטי הנחה לדון עם ראשי הצהובים על חתימת חוזה לשימוש בבלומפילד רק לאחר הבחירות בסוף אוקטובר: "הערותיכם משמעותן שינוי מהותי שעלול להשפיע על יכולת הקבוצות האחרות להשתמש באצטדיון"

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב פנתה לפני כחודש לעיריית תל אביב והעבירה מסר לפיו למועדון לא תהיה ברירה אלא למצוא אלטרנטיבה לאצטדיון בלומפילד אם לא יתקבלו תשובות בקרוב, בטענה שעל המועדון לפתוח בהיערכות לעונה הבאה ועל כן עליו לדעת אם בלומפילד אכן יעמוד לרשות הקבוצה ובהמשך ישיר לכך לחתום על חוזה, ורק היום (רביעי) התקבלה תגובתה של עיריית תל אביב.


"קיבלנו את הערותיכם לטיוטת החוזה ההרשאה והשימוש באצטדיון. מדובר בדרישות חדשות והערות רבות המהוות חזרה מהסכמות קודמות ומשמעותן הינה שינוי מהותי ומשמעותי של טיוטת ההסכם המקורי שעלול להשפיע גם על יכולתן של הקבוצות האחרות להשתמש באצטדיון", נכתב על ידי מנחם לייבה, מנכ"ל העירייה, "בנסיבות אלה ועל פי הנחיית היועץ המשפטי, לא ניתן לדון בנושאים מהותיים אלו בתקופה סמוכה לבחירות המקומיות ולאור המגבלות החוקיות בהקשר זה.


"לאור האמור תידחה הפגישה בראשותי למועד חדש שייקבע מיד לאחר הבחירות. כדי לנצל את הזמן בתקופה זו, הנחיתי את הנהלת היכלי הספורט לשבת על המדוכה ולהיפגש עמכם כדי לצמצם ככל הניתן את המחלוקות והפערים. אין לנו ספק כי האצטדיון המשודרג שייפתח בעונת המשחקים 2019/20 ישמש בית למכבי תל אביב ולכל הקבוצות התל אביביות ויביא כבוד רב לספורט בעיר ובמדינה כולה", הוסיף לייבה. הבחירות לרשויות המקומיות בישראל ייערכו כידוע ב-30.10.2018.




בלומפילד בתחילת השיפוץ. בעירייה מתעקשים שיהיה מוכן לעונה הבאה (דני מרון)

מנהרת השחקנים – בלומפילד החדש pic.twitter.com/ZEChER1BbI

— Double (@double2mac) September 1, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי