רוטנשטיינר: "אני חתום עד 2020, לא אשאר בישראל לנצח"

רוטנשטיינר
רוטנשטיינר | דני מרון

המנהל הטכני של נבחרת ישראל התראיין באוסטריה לאחר ה-1:0 לאלבניה במחזור פתיחת ליגת האומות: "יש מוטיבציה גדולה, אבל התפקיד שלי לשכנע את ההתאחדות ואפילו הממשלה להשקיע הרבה יותר"

(גודל טקסט)

עידן וילי רוטנשטיינר ואנדי הרצוג בנבחרת ישראל החל אתמול (שישי) בהפסד 1:0 לאלבניה במחזור פתיחת ליגת האומות, והבוקר (שבת) התפרסם ראיון קצר של המנהל הטכני לעיתון "קרונן צייטונג" , שם תיאר את האכזבה בעקבות איבוד הנקודות הראשון וגם הודה בכנות כי אין בכוונתו להשתקע זמן רב בישראל.

"יש מוטיבציה גדולה מאוד כרגע בישראל להצליח", טען רוטנשטיינר בתחילת הראיון, "יש לי אישית גם מוטיבציה גדולה להראות להתאחדות הישראלית ולכדורגל הישראלי את הדרך הנכונה. יש לי חוזה עד 2020 עם אופציה עד 2022, אבל לא אשאר שם לנצח. התפקיד שלי כרגע הוא לשכנע את ההתאחדות ואפילו את הממשלה הישראלית שאם הם רוצים להגיע לצמרת האירופית או לעלות קדימה, צריך להשקיע הרבה יותר ממה שהשקיעו עד עכשיו".

רוטנשטיינר התראיין לשליח העיתון באלבניה וסיפר: "אני כרגע מאוד נהנה מהתפקיד שלי, אבל יש המון עבודה לעשות. המטרה שלי להשאיר מישנה סדורה להתאחדות מה לעשות בחמש או בעשר השנים הבאות כדי לקדם את הכדורגל בישראל".

על מצבה של נבחרת ישראל אמר: "ישראל מדורגת במקום ה-93 בעולם, זה אומר שאנחנו נמצאים בשטח ההפקר של הכדורגל האירופי. אם הדברים ימשיכו כמו שהיו בעבר, לא ניתן לעשות הרבה ברמה הבינלאומית, אבל אם תיושם השיטה ההגנתית החדשה של אנדראס הרצוג אז אפשר יהיה לעשות שינוי".


רוטנשטיינר והרצוג. "אם תיושם השיטה, בהחלט אפשרי לעשות שינוי" (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי