הרצוג קיים שיחות אישיות עם השחקנים, חמד יפתח מול צפון אירלנד

אנדי הרצוג
אנדי הרצוג | אודי ציטיאט

הנבחרת ערכה אימון התאוששות שעבר באווירה מדוכדכת, המאמן והצוות המקצועי שוחחו ללא רוטנשטיינר על האסטרטגיה במשחק הידידות ביום שני. חלוץ ק.פ.ר צפוי להיות בהרכב, תורג'מן יקבל דקות אם יתאושש מהפציעה

(גודל טקסט)

נבחרת ישראל קיימה היום (שבת) אחר הצהריים אימון שחרור והתאוששות בטירנה, לאחר ההפסד 0:1 לאלבניה. המאמן אנדי הרצוג והצוות המקצועי העבירו את האימון ללא המנהל הטכני ווילי רוטנשטיינר, שנותר בבית המלון. האימון התקיים שלא באווירה הרגילה של המוראל הגבוה, ונראה שהשחקנים אינם יודעים איך להגיב על ההפסד המביך בעיקר לנוכח האופטימיות וההצהרות שלפני הטיסה לאלבניה. על פי אנשי הנבחרת, הרצוג לקח ללב את ההפסד והביטחון של ימי ההגעה שלו לישראל חלף לסוג של מראה מאולץ שאומר "הזמן יעשה את שלו".


הנבחרת תמריא מחר בבוקר לבלפאסט, בירת צפון אירלנד, ובערב כבר תקיים אימון ראשון לפני כניסת החג. ערן זהבי יחזור לישראל ויעבור בדיקת MRI אשר תאבחן את חומרת הפציעה שלו.


הרצוג והמנהל הטכני, יחד עם עוזר המאמן אלון חזן, כבר קיימו הבוקר שיחה מקצועית שלאחר המשחק. הצדדים המקצועיים שאמורים להיות מתוקנים הם בעיקר בשיטת המשחק ובמערך, שערב ההתכנסות תוכנן להיות אחר ועם שחקנים אחרים. סדרת פציעות הביאה לשינוי שבוצע. לאחר חזרת הנבחרת לישראל ביום רביעי ייערך מעקב צמוד של אנשי הצוות המקצועי אחר משחקי המחזור השלישי בליגת העל. על פי הכוונות והאכזבה המקצועית, צפויים מספר שינויים בזימונים הבאים לקראת שני המשחקים בעוד חודש נגד נבחרות סקוטלנד ואלבניה בתוך שלושה ימים.


הרצוג. האופטימיות דעכה (אודי ציטיאט, אלבניה)
הרצוג. האופטימיות דעכה (אודי ציטיאט, אלבניה)


גורם בנבחרת ישראל הבהיר כי יהיה מעקב צמוד אחרי המשחק ביום שני בין סקוטלנד לאלבניה. ניצחון של אלבניה יקטין לאלתר את החלום של אנדי הרצוג להעפיל ליורו בפולין בשישה משחקים.


המאמן קיים גם שיחות אישיות עם מספר שחקנים, בהם מנור סולומון, דור מיכה מואנס דאבור ואלון תורג'מן המתאושש מפציעה בקרסול ועשוי לקבל דקות משחק. מי שאמורים לקבל את חולצת ההרכב נגד צפון אירלנד הם איתן טיבי, בן ביטון, דן גלזר, מנור סלומון, דור מיכה ותומר חמד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי