האסלביינק: לא רואה את הפועל ב"ש כמועדון האחרון בקריירה

נייג'ל האסלביינק
נייג'ל האסלביינק | לירון מולדובן

הרכש ההולנדי של האלופה התראיין במולדתו והתייחס לנושאים רבים: "מכבי ת"א הציעה, אבל כבר נתתי את המילה לב"ש", "היה לי טוב בק"ש, לא חיפשתי מועדון אחר", "ההדחה מאירופה לא השפיעה על ההחלטה שלי להגיע לב"ש"

(גודל טקסט)
הרכש ההולנדי החדש של הפועל באר שבע, נייג'ל האסלביינק, התראיין ארוכות במולדתו לאתר "ווטבול זון" ודיבר על המעבר שלו לבירת הנגב. בכתבה נאמר שהוא הרכש הכי יקר של האלופה הישראלית בכל הזמנים אחרי שהיא שילמה עליו 1.7 מיליון יורו. "תג המחיר לא יפריע לי. אני אותו בן אדם ואמשיך לעשות אותם דברים", הצהיר השחקן.


ההתעניינות של הפועל באר שבע: "הם היו מעוניינים בי זמן רב, אבל הבעלים של עירוני קריית שמונה דרש עבורי מחיר גבוה. בהתחלה דרש 3.5 מיליון יורו, אבל זה היה הרבה כסף במונחים של הכדורגל הישראלי. בסופו של דבר זה נגמר בפחות משני מיליון יורו".


סכום ההעברה בסך 1.7 מיליון יורו: "לא יודע אם זה מה שאני שווה, אבל זה המחיר שיצא. אני מאוד מעריך את זה שהפועל באר שבע הסכימה לשלם עליי סכום כזה. כשהייתי קרוב לבאר שבע מכבי תל אביב הציעה גם לרכוש אותי, אבל כבר נתתי את המילה שלי והבטחות צריך לקיים".


העובדה שהפועל באר שבע מחוץ למפעלים האירופיים: "זה חבל מאוד שהם לא הצליחו השנה, אבל לא היה לי קשה להחליט לעבור לקבוצה. זה לא גרם לי להתלבט אם לעבור לשם ולא השפיע על החלטתי. היא עדיין האלופה ומדובר בקבוצה טובה. למעשה, לא חיפשתי בכלל מועדון אחר. היה לי טוב בקריית שמונה שהיא גם מועדון נחמד. נתתי עבורם הכל. התייחסו אליי יפה מאוד שם מאוד והייתי השחקן עם השכר הכי גבוה בהיסטוריה של המועדון. לא היה לי על מה להתלונן, אבל אנחנו ספורטאים ואם מקבלים הזדמנות להתקדם בוחרים בה מהר".



האסלביינק. חושב קדימה (לירון מולדובן)


על כך שכתב באינסטגרם שחווה כמה אכזבות בקריית שמונה: "המטרה שלנו בעונה שעברה הייתה לסיים בין שש הראשונות ולשחק בפלייאוף העליון. כקבוצה נכשלנו במטרה הזאת. סיימנו במקום השמיני. הקבוצה התקדמה וגם אני. היו לנו כמה משחקים גדולים, אבל זה גם לא היה קל מצד שני. היו נפילות במהלך העונה. בגביע הודחנו בחצי הגמר מול בית"ר ירושלים וזה לא היה נחמד. אני מקווה לשפר את היכולת שלי בהפועל באר שבע ולזכות באליפות. אני רוצה לזכות בתארים".


העובדה שהתאמן באייאקס ואיינדהובן, אך לא שיחק שם ורק עכשיו הגיע למועדון גדול: "אני לא רואה את זה ככה. תמיד עשיתי את המיטב להגיע לכל מקום. לכן אני בהפועל באר שבע כיום, אבל אני לא רואה במועדון הזה האחרון שלי בקריירה".


 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I want to say goodbye to this beautiful place and hallo to my new chapter @hbsfc #kiryatshmona #goodbye

A post shared by Nigel Hasselbaink (@nhasselbaink) on


עד כמה זה עזר לו שהתאמן באייאקס ובאיינדהובן: "הניסיון בקבוצות האלה עזר לי המון בפיתוח הטכניקה הבסיסית שלי כשחקן. לא אומר שהליגה הישראלית היא לא חזקה מבחינה טכנית או טקטית, אבל את הבסיס קיבלתי בהולנד שם האיכות גבוהה יותר. כולם יודעים שבית ספר לכדורגל בהולנד הוא הכי טוב שכדורגלן יכול לקבל. זה עזר לי המון בישראל. היה לי מזל לגדול באקדמיות הנוער של שתיים מהקבוצות הכי הגדולות בהולנד".


ההרגשה כיליד אמסטרדם שאייאקס לא רצתה אותו: "הגעתי לאייאקס בגיל 9 ואחרי שנה נאלצתי לעזוב. זה היה חבל וגרם לי עוגמת נפש גדולה בזמנו. עזבתי ל-AFC ועשיתי את המיטב, חזרתי לאייאקס. אני עדיין לא יודע למה שחררו אותי אחרי הקדנציה השנייה באייאקס. כיליד אמסטרדם חלמתי לשחק שם, אבל אחר כך גיליתי שזה לא נורא כל כך כי יכולתי לעבור לכל קבוצה שרציתי בהולנד. עברתי לאיינדהובן שזה מועדון דומה. זה לא שלקחתי צעד לאחור".


אם הוא עדיין חולם לשחק באייאקס: "החוזה המקצועי הראשון שלי היה באיינדהובן שבאמת רצתה אותי. כיליד אמסטרדם באופן טבעי חלמתי לעשות את הבכורה באמסטרדם ארנה. עכשיו כבר אני לא חולם על זה יותר. אייאקס נשארה בלב שלי. זה מועדון נחמד ואני נשאר אוהד, אבל אני לא חולם יותר לשחק שם".


 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי