מכבי ת"א חתמה על הסכם חזרה לבלומפילד לחמש שנים

אצטדיון בלומפילד. כך הוא ייראה אחרי השיפוץ
אצטדיון בלומפילד. כך הוא ייראה אחרי השיפוץ | אתר רשמי

ראש עיריית תל אביב רון חולדאי הודיע על סיכום עם מנכ"ל המועדון בן מנספורד, כך שהצהובים ישובו לאצטדיון המשופץ החל מעונת 2019/20 אחרי שלוש שנים בנתניה. ישלמו כ-1.9 מיליון שקלים לעונה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ועיריית תל אביב החליפו ביניהן מכתבים רבים בחודשים האחרונים בכל הנוגע לחתימה על חוזה שימוש באצטדיון בלומפילד המשופץ החל מעונת המשחקים הבאה (2019/20), אלא שהיום (שני) הדבר הפך לרשמי כאשר ראש העירייה רון חולדאי הצהיר: "מברך את מכבי תל אביב על חתימת הסכם".


מכבי תל אביב איימה להישאר בנתניה לעונה רביעית לפחות לאור אי הבנות מול העירייה, אולם בפגישה בין ראש העיר למנכ"ל בן מנספורד הגיעו הצדדים להבנות ונחתם חוזה ראשוני – נודע מכבי תל אביב חתמה על הסכם למשך חמש שנים, בהן תשלם לעירייה בכל שנה 1.9 מיליון שקלים.


אצטדיון בלומפילד יצא מכלל שימוש בסיום עונת 2015/16 ובימים אלו עובדים יום וליל מאות פועלים כדי לסיים את השיפוץ בזמן ולהכשיר את האצטדיון לעונת המשחקים הבאה, כשמחוץ לאתר החל תהליך של גידול דשא. אומדן העלות הכוללת של הפרויקט הוא כחצי מיליארד שקלים. בין השאר בבלומפילד המחודש יותקנו מספר רב של תאי שירותים, אמצעי הנגשה לנכים, מערכות הסעדה שונות ומועדוני מנויים ל-VIP ובנוסף, על פי דרישת הקבוצות, נוספה קומה של תאי צפייה. במסגרת השדרוג תוכנן להגדיל את מספר מקומות הישיבה מ-14,000 ל-24,000 ובפועל יוגדל לכ-29,000.


אני מברך את @MaccabiTLVFC על חתימת הסכם העקרונות ועל חזרתן של הקבוצות התל אביביות לשחק בביתן באצטדיון בלומפילד, שיעמוד לרשותן בעונת המשחקים 20/19. pic.twitter.com/Iv1xdCs01d

— רון חולדאי (@Ron_Huldai) September 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי