קשר בית"ר ירושלים, דן איינבינדר, השלים היום (ראשון) אימון מלא ולאחר שסבל מחום גבוה וחולשה והיה בספק גדול למשחק בו תארח מחר (שני, 21:00) קבוצתו באצטדיון טדי את בני סכנין, נראה שהוא יפתח בהרכב כמתוכנן. עם זאת, גם מחר, בבוקר המשחק, הוא ייבדק על ידי רופא הקבוצה ואז יוחלט אם לשתפו או לא.



אם איינבינדר לא יוכל לשחק, על אף שנראה כרגע שלא כך יהיה, מתמודדים יעקב בריהון ולירוי צעירי על מקומו. מי שכן אמור לשחק הוא הבלם טל בן חיים שהיה בספק בשל כאבים בשרירי המפשעה, אך השלים אימונים מלאים ביומיים האחרונים וצפוי לפתוח בהרכב במקומו של מיקי סירושטיין. שינוי נוסף אותו מתכנן המאמן גיא לוזון הוא הצבתו של דוד קלטינס בעמדת המגן הימני על חשבונו של מתן פלג, כאשר גם עוז ראלי נמצא בתמונת ההרכב בתפקיד זה.



בשל קצב מכירת הכרטיסים הגבוה והצפי לכ-20 אלף צופים, הוחלט במשטרת מחוז ירושלים, להעלות את דרישת כמות השוטרים ל270 שוטרים וזאת לאחר שהדרישה הראשונית עמדה על 231 שוטרים ואח"כ עלתה ל-250. בבית"ר ערערו כבר לפני מספר ימים על הדרישה הראשונית שהוצבה בישיבת ההיערכות למשחק על כמות של 231 שוטרים, שנראתה לראשי המועדון גבוהה מאוד, ביחס לצעדי ההרגעה שנעשו בימים האחרונים. היום הביעו בבית"ר פליאה על כך שעוד לפני שנתקבלה תשובה על הערעור בנוגע לכמות הראשונה שנדרשה, המשטרה באופן חד צדדי העלתה את הדרישה ל-270. כזכור, אחרי שלוש שנים הורשו גם אוהדי האורחת בני סכנין להגיע למשחק וכך יהיה גם בסיבוב השני כשאוהדי בית"ר ייסעו ל"דוחא".



כפי שהצהיר בטקס בבית הנשיא, הבעלים משה חוגג צפוי לשבת מחר יחד עם בנו בן השש ביציע המזרחי, באיזור שמאכלס את אנשי ארגון "לה פמיליה". כזכור, אמר הבעלים באותו טקס חגיגי: "המשחק מול סכנין חשוב מאוד, כי הוא זה שיסמל יותר מהכל את הדרך החדשה בבית"ר ירושלים. כמו שאני הייתי עם אבי במשחקי כדורגל, אני מקווה שכך גם טדי יהפוך למקום שיגיעו אליו משפחות. במשחק מול סכנין אשב עם בני בן השש ביציע".



כחלק מהמלחמה בגזענות ובהתאם למדיניות החדשה שמתכוון חוגג להנהיג כעת, פרסמה הבוקר בית"ר סרטון ובו מופיעים מספר שחקנים מקבוצת הנוער של המועדון, כל אחד מגיע מרקע שונה ודת שונה, כשמטרת הסרטון היא להראות את הפעילות הנעשית בתוך המועדון בכל הנוגע לקירוב לבבות ומלחמה נגד גזענות. בפוסט שצורף לסרטון ופורסם ברשתות החברתיות נכתב: "הצהרותיו של משה חוגג מקבלות תוקף בכל הנוגע להתייחסות הברורה לנושא הגזענות - המועדון הפיק סרטון בהשתתפות שחקני מחלקת הנוער מרקעים ומוצא שונים המבטאים היטב את הלך הרוח במועדון.



"בנוסף, יעלו שחקני הקבוצה למשחק מול בני סכנין כשעל החולצה מוטבע הביטוי "ואהבת לרעך כמוך", המסמל את תפיסתו הטולרנטית של משה חוגג אשר אותה הוא מבקש להטמיע בכל דרך. סטיקרים הנושאים את הביטוי עם סמל המועדון יחולקו בכניסה לאצטדיון לפני המשחק מול בני סכנין".



הרכב משוער: דודו גורש, דוד קלטינס, טל בן חיים, שמואל שיימן, דן איינבינדר, אופיר קריאף, אפונסו טיירה, אור אינברום, עידן ורד, יאקוב סילבסטר.