ירד לליגה א': שלומי ארבייטמן חתם בשמשון כפר קאסם

שלומי ארביטמן
שלומי ארביטמן | אתר רשמי

החלוץ (33) ישחק העונה בקבוצה מהליגה השלישית וישתכר כ-35 אלף שקלים כולל מענקים, הצטרף לסיראז' נסאר שחתם בשבוע שעבר. יו"ר הקבוצה, איהב סרסור: "המטרה ברורה - לעלות לליגה הלאומית"

(גודל טקסט)

החתמת ענק בליגות הנמוכות בכלל ובשמשון כפר קאסם בפרט: החלוץ שלומי ארבייטמן בן ה-33 ירד לראשונה בקריירה לליגה השלישית בישראל.

ההצעה מכפר קאסם הגיעה כבר לפני כחודש ימים ואז גם סוכמו כל התנאים הכספיים בין השחקן ונציגו אבי נמני לבין ראשי כפר קאסם, אלא שאז החלוץ ביקש להמתין זמן מה ולחפש קבוצה בליגת העל. ארבייטמן היה שחקן חופשי ועל כן יכול היה להצטרף גם לאחר סגירת החלון (17.9) לאחת מקבוצות הליגה, אך לא השיג את מבוקשו ובחר לרדת לליגה א'. שכרו של ארבייטמן מוערך בכ-35 אלף שקלים כולל מענקים.

ארבייטמן גדל במחלקת הנוער של בית"ר טוברוק ובין השאר שיחק בבית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הפועל באר שבע ובעונה שעברה במכבי פתח תקווה ובהפועל רעננה וכעת ינסה לעזור לכפר קאסם לעלות לליגה הלאומית. ארבייטמן ישתף פעולה בקבוצתו החדשה עם קשר הפועל עכו מהעונה שעברה סיראז' נסאר שחתם בכפר קאסם בשבוע שעבר.

יו"ר הקבוצה, אייהב סרסור, אמר לאחר החתימה: "הצהרנו שנעמיד קבוצה ראויה והמטרה לאחר החתמתו של ארבייטמן היא עליית ליגה". מי שמאמן את כפר קאסם הוא אדהם האדיה שאימן בשנים האחרונות את מכבי אחי נצרת מהליגה הלאומית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי