ניסו אביטן: לא חלמנו שחדרה תהיה חלק ממשחק העונה מול מכבי ת"א

ניסו אביטן
ניסו אביטן | אריאל שלום

מאמן המובילה: "מתחילת העונה אנחנו לא מקשיבים למה שאומרים עלינו". משחק העונה מול מכבי ת"א ישודר בספורט 4 HD בשבת 20.10, בשעה 17:00

(גודל טקסט)

הפועל חדרה ממשיכה להדהים את הליגה – ולמען האמת, גם את עצמה. אחרי הניצחון הדרמטי על קריית שמונה, משער ניצחון של אסי גומא בדקה ה-88, בקבוצה מתחילים לעכל את היותם קבוצת צמרת, שתפגוש אחרי פגרת הנבחרות את מכבי תל אביב למשחק העונה הראשון השנה. 

מאמן חדרה, ניסו אביטן, אמר לאחר המשחק:  "גם בחלום הכי ורוד שלנו לא חלמנו שנהיה בתסריט הזה. אנחנו מרוצים מהנקודות ועוד יותר מרוצים מהיכולת שלנו ושלא ייגמר לעולם. לא האמנתי שנהיה חלק ממשחק העונה מול מכבי תל אביב, אבל זה היופי של הכדורגל והכדורגל צריך להגיע לכל מקום בארץ ואנחנו הדוגמה הטובה ביותר שיש כדורגל בכל מקום והוא מחבר. מתחילת העונה אנחנו לא מקשיבים על מה שאומרים עלינו ובימים הכי רעים לפני חודשים נשארנו עם רגליים על הקרקע וגם היום אנחנו לא מסתנוורים. יש לנו שמחה גדולה בחדר ההלבשה, אבל כבר מחר חוזרים לעניינים".

חיים סילבס, מאמן הקבוצה המפסידה קריית שמונה, אמר בסיום: "חדרה הייתה טובה והגיע לה לנצח, למרות שגם תיקו היה משקף את מה שקרה במשחק. . בדקות האחרונות ספגנו שער אכזרי. מעכשיו והלאה, כל משחק הוא מטרה בפני עצמה, קשה לנצח כל קבוצה בליגה. מה שקורה בחדרה לא קורה במקרה, הם שיחקו כדורגל טוב ויש להם מאמן נהדר. אני לא יודע לומר איך הם יתמודדו עם משבר, עם ההפסד הראשון, אבל כרגע הם נראים טוב ומגיע להם כל הכבוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי