הפועל ת"א רוצה לצרף זר מהכסף שהתפנה משחרור ברנרדו

רוג'ר ברנרדו
רוג'ר ברנרדו | דני מרון

האדומים מרוצים מכך שלא יצטרכו לשלם את שאר שכרו של הברזילאי שעזב לאחר בקשתו, אופיר מזרחי ורועי קהת מועמדים להגיע בינואר. דמארי שב לאימונים ובקבוצה מאמינים שיהיה כשיר לבני יהודה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב נפרדה אתמול (ראשון) מהקשר הברזילאי רוג'ר ברנרדו על פי בקשתו כפי שנחשף לראשונה באתר ספורט1 לאחר המשחק בשבוע שעבר נגד קבוצת מ.ס. אשדוד. ברנרדו הגיע בשלהי הקיץ כרכש היוקרתי של האדומים, שהיו בטוחים שצירפו קשר תואם ג'ון אוגו, קשרה הניגרי של הפועל באר שבע, לאחר שכך נאמר להם במהלך המו"מ להחתמתו.

יצוין כי הפועל תל אביב השתתפה בשכרו של הברזילאי בסכום של 165 אלף יורו, לא כולל הוצאות נלוות. הסכום הגבוה אותו קיבל ברנרדו לא הצדיק את תרומתו המקצועית והוא לא הצליח להפוך לאיש המרכזי בקישור. גורם בסביבת המועדון סיפר כי במועדון מרגישים היום כאילו 150 אלף יורו שברחו מהדלת הראשית, חזרו דרך החלון לאחר שהברזילאי שוחרר לבקשתו וללא פיצויים.

לאחר החשיפה בספורט1 על דרישתו לעזוב, ברנרדו זומן לשיחה עם המאמן קובי רפואה בה חזר על רצונו לסיים את דרכו במועדון ולחזור למשפחתו בברזיל ושאין לו כוונה לחתום עכשיו במועדון אחר. "אני לא יכול לתרום כלום מהספסל ואם אני לא משחק, כבר החלטתי לעזוב לברזיל למשפחתי, לא ממשיך בישראל", אמר ברנרדו אחרי המשחק נגד אשדוד. רפואה הבהיר לברזילאי כי הכול תלוי בו בנושא ההרכב ורק היכולת באימונים היא שתקבע, והוא מצידו קיים התייעצות עם בני משפחתו והחליט כי אין לו עתיד בהפועל תל אביב. "ברנרדו הבין כי בהפועל תל אביב הוא לא ישחק ובונים שם על ישראלים ועל קאיו. ברנרדו פנה לבעלים והדרך לפרידה עם איחולי הצלחה הייתה קצרה", אמר מקורב לשחקן.

בהפועל תל אביב ממתינים לחלון ההעברות בחודש ינואר. השם החם הוא שחקן מכבי חיפה אופיר מזרחי אותו ינסה הצוות המקצועי להנחית במתחם חודורוב. שחקן נוסף של הירוקים, הקשר רועי קהת, הוצע לגורמים במועדון בהשאלה בינואר עד סיום העונה, מהלך שצריך לעבור דרכו של רפואה כשמדובר בהשאלה בסכום נמוך ושכרו ישולם על ידי מכבי חיפה. במקביל, בודקים בהפועל תל אביב שמות של זרים כדי להחתים אחד מהכסף שהתפנה מברנרדו.


מזרחי. השם החם לינואר (דני מרון)

החלוץ עומר דמארי שב להתאמן ובקבוצה מאמינים כי יהיה כשיר לדרבי הקטן נגד בני יהודה. הברזילאי קאיו מתקדם בעניין החזרה לכושר ויזכה לדקות משחק ארוכות יותר. מי שמגלה שיפור ביכולתו באימונים הוא הקשר הגנאי עמנואל בואטנג שעשוי לעבור לקבוצה אחרת בינואר כדי לצבור דקות משחק. מאמן נבחרת ישראל ועוזרו, אנדי הרצוג ואלון חזן, יעקבו במשחקים הקרובים אחרי אוראל דגני שעשוי לקבל זימון מחודש לקראת המשחק נגד סקוטלנד בנובמבר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי