אביטן: יש תחושה שכולם מחכים להפסד ראשון של חדרה

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

מאמן הפועל חדרה דיבר לקראת קרב הצמרת נגד מכבי ת"א בשבת (17:00, ספורט4): "פערים? תלוש משכורת לא משחק על המגרש, אלא השחקנים". מתיאוס: "צריכים לשחק את המשחק שלנו ולהנות מכדורגל"

(גודל טקסט)
הפועל חדרה ממשיכה את הכנותיה לקראת המשחק בשבת (17:00, שידור ישיר בספורט4) מול מכבי תל אביב. למרות שהמשחק מוגדר כ'משחק עונה' בחדרה מנסים לשדר עסקים כרגיל והמאמן ניסו אביטן ערך אסיפה נוספת בה דיבר על כך שמדובר בעוד משחק על שלוש נקודות. אביטן המשיך באותו קו גם במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "השתדלנו לשמור על שגרה למרות כל ההמולה התקשורתית וההמולה סביבנו. מבינים שמולנו ניצבת קבוצה מאוד איכותית ומאומנת. מקווים להמשיך את פתיחת העונה שלנו".


העניין הגדול סביב המשחק: "אם יש משהו שיכול להעיד על ההצלחה שלנו זה שבחרנו דרך מסוימת ובה אנחנו הולכים. נשארים מרוכזים בעצמנו ומנסים לעשות את הדברים אותו דבר. אין לנו שליטה בהתעניינות הגבורת שמאוד מחמיאה. ממצב שלא ספרו אותנו בקיץ מדברים על אליפות ופלייאוף עליון. נשארים עם הרגליים על הקרקע אומרים תודה ונהנים בכל רגע אבל גם מתכוננים לימים הקשים. מוכנים לכל התסריטים האפשרים. הלוואי שנמשיך לייצר הצלחות זה מה שאנחנו רוצים מאוד לעשות. יש לנו תחושה שכולם מחכים להפסד הראשון שלנו ונעשה את המאמצים שזה יידחה לפחות בעוד שבוע.

הפערים ממכבי תל אביב: "במשחק אחד נתון אפשר לבטל את הפערים האלה, כמובן שיש להם הרבה משמעות. אנחנו יודעים להגיע למגרש ולתרגם את הדברים למקום הנכון. תלוש המשכורת לא משחק על המגרש אלא השחקנים. חיפשנו שחקנים לפני פריצה או מנוסים שיתנו ערך מוסף. הלוואי שזה יימשך. "יודעים שמכבי ת"א יריבה איכותית. אני יכול להגיד רבע שעה דברים טובים עליהם. תהיה אווירה נהדרת והוכחנו שאנחנו יודעים לעמוד באתגרים. עשינו ניצחונות יפים בטדי ובדוחא. נדע לעשות את הדברים גם בצורה חיובית וגם אם יהיה פנצ'ר, זה חלק מהחיים".

 

העובדה שחרצו את גורל חדרה כבר בקיץ: "זה שחרצו את הגורל שלנו לפני תחילת העונה זה ברור, זה גם מסביר את שיבוץ המשחק. אותנו זה לא מעניין. נבוא לשחק הכי טוב שאנחנו יכולים. הדבר שהכי מפריע לי זה שיש לנו הרבה אוהדים שומרי מסורת שלא יכולים להנות מהחוויה".



אביטן. מוכן לכל תסריט (אריאל שלום)


הבלם דויד מתיאוס אמר: "צריכים לשחק את המשחק שלנו ולהנות מכדורגל. בשבילנו זה המשחק הכי גדול נגד אחת הקבוצות הטובות בליגה והמטרה לקחת שלוש נקודות".


ירין פרץ שנכח גם הוא במסיבת העיתונאים אמר: "מבחינתנו זה עדיין משחקים שצריכים לרוץ ולעבוד קשה. הרגשה שאין דברים כאלה להגיע מליגה שנייה בנוער לליגה הבכירה בישראל. חושב שעבודה קשה באה לידי ביטוי וזה יכול גשר על הפערים. כרגע אני שחקן של הפועל חדרה שבא לעבוד בשביל חדרה ומקווה שנוציא את המיטב שאנחנו יכולים במשחק הזה".


שחקני הנבחרת הצעירה חזרו להתאמן עם הקבוצה ולראשונה ערכה חדרה אימון עם סגל מלא שצפוי לעמוד לרשותו של אביטן בשבת. המאמן עוד מתלבט אם להישאר עם שיטה דומה לזו שהקבוצה ניצחה בה עד כה או לעבור לשיטת שלושת הבלמים. מחוץ לכר הדשא נראה שיש התרגשות אדירה בקרב אנשי המועדון ואוהדי הקבוצה. כ-1,300 אוהדים חדרתיים כבר רכשו את כל הכרטיסים שהוקצו לקבוצה מהשרון ואף מנסים למצוא כרטיסים נוספים בקרב אוהדי מכבי תל אביב.



שחקני חדרה חוגגים בטדי. התלבושות הלבנות יביאו מזל גם בנתניה? (דני מרון)


כל אוהד חדרה יקבל חולצה בכניסה ליציע כתרומה של אחד מאנשי העסקים בעיר. בקרב ההנהלה הוחלט להמשיך ולעלות גם למשחק הזה עם תלבושת לבנה. בחדרה הסבירו כי מדובר בתלבושת חוץ שנתנה לקבוצה מזל בטדי מול בית"ר ירושלים ובדוחא מול בני סכנין. בנוסף, בקבוצה דיברו על כך שהצבע האדום של החולצות יכול להרגיז את הצהובים, כאיזכור למשחקי הדרבי."המזל הולך איתנו עם התלבושת הלבנה ונמשיך איתו" אמרו בחדרה. אגב, הקבוצה תקיים מסיבת עיתונאים לקראת המשחק באצטדיון נתניה כעוד נקודת ציון על כך שמדובר במשחק המשמעותי ביותר של חדרה עד כה העונה.


בנושא אחר, רשת מלונות 'בראון' לא תשמש כספונסר הראשי של הקבוצה. נציגי המלון ניהלו בשבוע האחרון משא ומתן עם אנשי חדרה, אך הצדדים לא הגיעו להסכם ובכל נציגי המלון אישרו כי ינסו לעזור לקבוצה כאשר הבונוס הראשוני היה כבר בשבוע שעבר אז זכה המאמן ניסו אביטן לחופשה בהולנד, שם צפה במשחק של הנבחרת המקומית מול נבחרת גרמניה. בחדרה סיפרו בנוסף כי במקביל מתקיים משא ומתן עם חברת נדל"ן שאולי תשמש כספונסר הראשי של הקבוצה העונה.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי