אכזבה גדולה בחדרה: "שחקנים באו יהירים, כאילו הם מעל הליגה"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים
שחקני מכבי תל אביב חוגגים | אריאל שלום

בחדרה מודים כי פערי הרמות ממכבי תל אביב גדולים, אך מותחים ביקורת על מתיאוס: "ציפינו ליותר ממנו". חטיב קיבל הוראה לנוח שבועיים

(גודל טקסט)

אכזבה קשה בהפועל חדרה מההפסד הראשון של העונה, 4:0 מול מכבי תל אביב. בחדרה מאוכזבים לא רק מהתבוסה אלא בעיקר מהדרך, במיוחד במחצית הראשונה. "חלק מהשחקנים באו מעט יהירים, כאילו אנחנו כבר מעל הליגה ושילמו על כך", אמרו בחדרה והוסיפו: "מצד שני, היינו מודעים לגבי פערי הרמות והלוואי שההפסד הבא יהיה בעוד שבעה מחזורים. המלחמה שלנו היא בשבוע הבא".

במועדון התאכזבו מכמה שחקנים, בהם הבלם הספרדי דויד מתיאוס, שהיה אחראי לספיגת השער השני. "הוא שיחק כבר במשחקים גדולים בליגה גדולה יותר, אז ציפינו ליותר ממנו", אמרו בחדרה. המאמן ניסו אביטן אמר כי הקבוצה תחזור כבר הבוקר (ראשון) לאימונים. מי שצפוי להישאר מחוץ לסגל במשחק הבא הוא הקשר עלי חטיב, שנפצע בשרירי הבטן ולא מורשה להתאמן בשבועיים הקרובים. הקשר ביקש בסיום ההפסד לחזור לאימונים כבר השבוע ולא מן הנמנע כי בחדרה ינסו לשלוח אותו להתייעצות נוספת בנוגע לפציעתו.

הקשר אליאל פרץ, שהושאל הקיץ ממכבי תל אביב לחדרה, אמר בסיום המשחק: "זה היה משחק מאכזב וראו פה פערי רמות ברורים בין שתי הקבוצות. אנחנו צריכים לשכוח מהמשחק הזה ולחשוב קדימה, לשבוע הבא".

אלה פערי הרמות בין שתי הקבוצות? "כנראה, כי ככה זה נראה במשחק הזה. נפלנו ממכבי בהרבה פרמטרים, כמו כדור ראשון ואגרסיביות. במחצית הראשונה כלל לא הופענו ואני לא יודע ממה זה נבע. לא באנו מספיק חזקים למשחק ומול קבוצה בסדר גודל כזה, זה נגמר לא טוב".

התרגשת מול מכבי? "לא התרגשתי, מה שביאס אותי זאת התוצאה, אבל הפנים כבר קדימה, לשבוע הבא".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי