פרסום ראשון: הפועל ת"א מנהלת מו"מ עם נריוס ואלסקיס

נריוס ואלסקיס
נריוס ואלסקיס | עדי אבישי

בעקבות שחרורו של ברנרדו שפינה מקום לזר, האדומים ינסו לצרף את חלוץ בני יהודה בעבר ששיחק בתאילנד. רפואה: "לא אכנס למרה שחורה, אעודד את השחקנים". ניסיון לאבחן את מצבו של דמארי שעשוי לפספס את מכבי חיפה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה אתמול (שבת) את משחקה נגד בני יהודה בתיקו 0:0 רביעי ברציפות ותוצאת תיקו חמישית ברציפות. במתחם חודורוב לא זוכרים מתי בפעם האחרונה הסתיימו במועדון חמישה משחקים ברציפות ללא הכרעה. גורם בכיר התייחס לכך: "ההתקפה לא כובשת, אבל ההגנה אינה סופגת שערים וזה מאזן את המצב. המאמן קובי רפואה הוא מהמאמנים המובילים בליגת העל והוא ימצא פתרון בהמשך לכך שתהיה קבוצה התקפית וכובשת שערים כי החלק הקדמי שלנו מורכב מהשחקנים המובילים בליגת העל".

אחד הפתרונות לחלק הקדמי עשוי להיות החלוץ הליטאי נריוס ואלסקיס. לספורט1 נודע שהאדומים מנהלים משא ומתן עם החלוץ ששיחק בעבר עונה וחצי בבני יהודה ועזב אותה בקיץ האחרון לאחר שרשם במדיה 48 הופעות בהן כבש 13 שערים ובישל עוד 7. כזכור, הקבוצה נפרדה לאחרונה מהקשר הברזילאי המאכזב רוג'ר ברנרדו, מה שפינה כסף ומקום במצבת הזרים של קובי רפואה. קבוצתו האחרונה של ואלסקיס הייתה ראטצ'בורי התאילנדית ואם יגיע, יצטרך לאדומים בהעברה חופשית.

במחזור הקרוב תארח הפועל תל אביב באצטדיון המושבה את מכבי חיפה, במשחק בו תחסר את רועי זיקרי שהורחק בכרטיס אדום וכול הנראה גם את עומר דמארי שסיפר אתמול לאחר ההתמודדות: " ביקשתי לצאת. יש לי כאבים חזקים בברך ונראה איך הפציעה תראה בהמשך, הכאבים עזים ולא יכולתי להמשיך".

כבר היום ינסו אנשי הצוות הרפואי לאבחן את סוג הפציעה ודרך הטיפול לאחר שהאבחון הראשוני לא הראה פציעה ברצועות או במניסקוס. במועדון מקווים שבסופו של דבר דמארי לא יחמיץ את המשחק מול הירוקים בהם שיחק בעונה שעברה. מאמנו קובי רפואה אמר: "דמארי היה פצוע מהמשחק הקודם. הוא ערך שלושה אימונים מלאים לפני המשחק ואמר שהוא יכול לשחק". בהקשר למשחק אמר: "הפועל תל אביב באה לכל משחק כדי לנצח. יש קצת חוסר ביטחון בחלק ההתקפי, אני לא אכנס לחדר ההלבשה ואעביר עכשיו ביקורת על השחקנים שבלחץ. לא אכנס למרה שחורה, צריך לעודד את השחקנים".


דמארי. יקווה לשחק מול מכבי חיפה (עדי אבישי)

לשחקן הרכש קאיו, שנכנס כמחליף אתמול ושיחק 16 דקות, ישנה מוטיבציה גבוהה במיוחד לסגור חשבון עם הירוקים, ששחררו אותו ולא אפשרו לו להתאמן עם הקבוצה הבוגרת. הברזילאי אמר בסיום למקורביו: "חובה לנצח את מכבי חיפה. הרצון שלי לעשות זאת גדול מאוד ואני מקווה שהמאמן ייתן לי לשחק נגדם". מסתמן שקאיו, פיסל מוליץ' ואמיר אגייב מועמדים לתפוס מקום בהרכב הפותח נגד הירוקים.

מי שזכו שוב למחמאות על המשחק אתמול הם בעיקר שחקני ההגנה ובראשם השוער רובי לבקוביץ' והבלם רז שלמה אשר נמצאים במעקב של המאמן הלאומי אנדי הרצוג, יחד עם אוראל דגני. הסגל של עקב בפציעה של דמארי וההרחקה של זיקרי בקבוצה ישקלו להעלות שחקני נוער. הקשר שי אליאס חש סחרחורת בסיום המשחק וטופל ע"י הצוות הרפואי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי