אוגו: "בטוח שב"ש תגיע איתי להסכם שישאיר אותי כאן"

ג'ון אוגו עם נייג'ל האסלביינק
ג'ון אוגו עם נייג'ל האסלביינק | דני מרון

קשר הפועל באר שבע פרסם פוסט באינסטגרם: "הסוכן שלי התחיל בשיחות עם המועדון לחדש את החוזה שלי, והוא אמר לי שב"ש מאוד רוצים שאשאר"

(גודל טקסט)
קשר הפועל באר שבע, ג'ון אוגו, פרסם פוסט באינסטגרם בו שיתף את אוהדי הקבוצה במחשבותיו בנוגע לעתידו בקבוצה.


"הרבה אנשים שואלים אותי על עתידי במועדון", כתב אוגו, "קודם כל, אני אוהב את הפועל באר שבע. יש לי חיבור מיוחד עם האוהדים ואני מקווה שראיתם בכל הופעה שלי שאני נותן לכם את כולי על המגרש. המועדון, ההנהלה והבעלים בב"ש היו אדיבים אליי במשך השנים, שבהן צמחתי כאדם וכשחקן כדורגל. החוזה שלי פג בקיץ הקרוב ואני לא נעשה יותר צעיר. אני צריך להבטיח את עתידי הכלכלי, אבל תמיד אמור להיות איזון בין התמריץ הכלכלי לבין מה שהלב רוצה".

אוגו המשיך: "הסוכן שלי התחיל בשיחות עם המועדון לחדש את החוזה שלי, והוא אמר לי שב"ש מאוד רוצים שאשאר. הדברים האלה הם לעולם לא שחור ולבן, ולוקחים זמן. אנא היו סבלניים איתי ועם המועדון, אני בטוח שנגיע להסכם שישאיר אותי כאן. עד אז יש כמה משחקים חשובים מאוד ולכן, בעוד השיחות בין הסוכן שלי לבין המועדון נמשכות, אני מקווה שתכבדו את הפרטיות שלי ואת רצוני להתמקד בקבוצה ובחשיבות המשימה שלפנינו, לחזור לדרך הנצחונות".  


אוגו לא קיבל עד כה את הצעת באר שבע להמשך חוזה. לאחר עזיבת טוני ווקאמה אף פורסמו דיווחים לפיהם הוא עתיד ללכת בעקבות חברו הטוב ולעזוב גם כן, אולי אף לקבוצתו של ווקאמה, טרבנזספור הטורקית. באר שבע, בינתיים, כבר עלתה על מסלול "הנצחונות", לאחר שניצחה פעמיים ברציפות, 1:4 על מכבי פתח תקוה ו-0:2 על הפועל רעננה



 

 

 

 

View this post on Instagram

 

 

 

 

 

 

 

 

 

I've had a lot of people asking me about my future at the club. First and foremost I love this club. I have a special bond with the fans in particular, and I hope you have seen from every performance that I give my all for you. The club, management and owner have been kind to me over the years and I've grown as a player and person. My contract runs out in the summer and I'm not getting any younger. I need to secure myself financially but there is always a balance between financial incentive and what your heart wants. I truly want to stay. My agent @hootanacan has started discussion with the club to renew my contract and he's told me that the club are also keen for me to stay. These things are never black and white and take time. Please be patient with both me and the club, I hope and I'm sure we will reach an agreement to keep me here that is fair for the club but also reflective of commitment and service to Beer Sheva. In the meantime there are some very important games and whilst discussions are ongoing between the club and my agent, I hope you will respect this privacy as I wish to concentrate on the team in what is an important year for us to be back to winning ways. ❤️❤️❤️

A post shared by ogu30 (@ogu30) on

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי