צפו בתקציר: תיקו 0:0 בין מכבי פתח תקווה לבני סכנין

יוסי בניון
יוסי בניון | עדי אבישי

דווקא אחרי הניצחון הראשון של בני בן זקן, הקבוצה הצפונית חזרה להחמיץ ממצבים נוחים ולא כבשה במשחק נוסף. המלאבסים רשמו משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון שהוריד אותם אל מרכז הטבלה

(גודל טקסט)

אחרי התיקו של בני יהודה נגד הפועל תל אביב, מכבי פתח תקווה ידעה שהיא תוכל לחזור אל המקום השלישי אם תנצח הערב (ראשון) באצטדיון המושבה את בני סכנין, אבל קבוצתו של אלישע לוי הציגה יכולת רעה וסיימה את המשחק בתיקו 0:0. המאלבסים אמנם לא ספגו לראשונה העונה אבל הקבוצה רשמה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון.

מי שיכול מעודד מהיכולת של קבוצתו למרות התוצאה, הוא בני בן זקן, קבוצתו הייתה הדומיננטית על המגרש בזכות יכולת טובה של פיראס מוגרבי שניצל משחק הגנה לא טוב של פתח תקווה, אבל חלוצי הקבוצה מוחמד גאדיר ושלומי אזולאי, הציגו יכולת מאכזבת והחמיצו ממצבים נוחים.

מכבי פתח תקווה תנסה להשיג ניצחון ראשון בחודש אוקטובר במחזור הבא נגד הפועל רעננה מהתחתית, ובני סכנין יחזרו לדוחא בשבוע הבא ויתמודדו מול עירוני קריית שמונה החזקה.


מוחמד גאדיר מול ז'ואן מרסיאל (עדי אבישי)

הרכבים
מכבי פתח תקווה: צחי גיגי, נאור פסר, עומר דנינו, ז'ואן מרסיאל (לידור כהן 46), תומאש סיבוק, גל שיש, רומאריו פירס, דידייה ברוסו (מוחמד סרסור 46), יוסי בניון (עידן אהדנני 70), גידי קאניוק, תאי בריבו.

בני סכנין: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, סארי פלאח, אלבין פאנישי, עוביידה חטאב, אייהב גנאיים, מהראן ראדי (ישראל זגורי 70), קלאודמיר פריירה, פיראס מוגרבי (עטאא ג'אבר 90), שלומי אזולאי (אוסמה חלאילה 77), מוחמד גאדיר.


מהלך המשחק
דקה 1: השופט אלון יפת הוציא את המשחק לדרך.

דקה 10: גידי קאניוק קיבל כדור מברוסו בקצה הרחבה, כדרר מעט ובעט בעוצמה לפינה השמאלית של השער ולא היה רחוק מהמסגרת.

דקה 16: פיראס מוגרבי העביר כדור עומק נהדר שהשאיר את גאדיר במצב של אחד על אחד מול גיגי, אך החלוץ ניסה לעבור את השוער ומעד אחרי ספק נגיעה של סיבוק בתוך הרחבה. בכל מקרה אלון יפת לא שרק לפנדל.


מוחמד גאדיר נפל ברחבה אחרי שניסה לעבור את צחי גיגי (עדי אבישי)

דקה 44: גידי קאניוק השתלט על כדור באגף שמאל, עבר בקלות את קלאודמיר ואת עותמן חסרי הריכוז ובעט כדור מושלם ברגל ימין שהיה רחוק בסנטטמטרים בודדים מהחיבור השמאלי של מחמוד קנדיל.

דקה 46: לידור כהן המחליף העביר מסירה מזעזעת לסיבוק ושלומי אזלואי השתלט על הכדור במצב של אחד על אחד מול גיגי אבל החמיץ ברשלנות.

דקה 62: השחקן המסוכן על המגרש, פיראס מוגרבי, העביר כדור עומק אל גאדיר שהיה מחוץ לרחבה. החלוץ הסתובב ובעט בעיטה לא רע רעה ברגל שמאל אך הכדור לא פגש את המסגרת.

פיראס מוגרבי. השחקן הטוב במגרש (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי