ברק אברמוב מסרב לשחרר את יוסי אבוקסיס לבית"ר ירושלים

יוסי אבוקסיס
יוסי אבוקסיס | לירון מולדובן

אחרי פיטוריו של גיא לוזון, הקבוצה מהבירה פנתה לבעלי בני יהודה באמצעות גורם שלישי בניסיון לצרף את המאמן, אך נענתה בשלילה. בשבת (20:30, ישיר בספורטHD4): הכתומים, עם המאמן או בלעדיו, יגיעו לטדי

(גודל טקסט)

אחרי פיטוריו של גיא לוזון מוקדם יותר היום (שני), בית"ר ירושלים פנתה באמצעות גורם שלישי לברק אברמוב וביקשה ממנו לשחרר את המאמן יוסי אבוקסיס.

כידוע אברמוב ואבוקסיס מגדירים את עצמם כחברים טובים ורק במאי האחרון זכה המאמן להארכת חוזהו בחמש שנים, ועל כן, נכון לרגע זה לפחות, מסרב הבעלים לשחרר את האיש שהוליך את הכתומים בעונה החולפת לפלייאוף ואחראי לכך שהקבוצה החלה גם את העונה הזו בצורה נהדרת, למרות שהסגל שעומד לרשותו נחלש בצורה משמעותית.

בני יהודה מדורגת במקום השלישי עם 10 נקודות לאחר שבעה מחזורים, על אף שניצחה פעמיים בלבד, ובשבת (20:30, ישיר בספורטHD4) היא תגיע לאצטדיון טדי למשחק מול בית"ר ירושלים שכאמור נפרדה מגיא לוזון לאחר שניצחה פעם אחת בלבד מתחילת העונה והיא עם חמש נקודות בלבד במקום הלפני אחרון.

אבוקסיס בן ה-48 כידוע שיחק בבית"ר ירושלים בין השנים 1995 ל-2001, אולם עזב בטונים צורמים. בקיץ 1999 הוא חתם במכבי תל אביב ונשאר בסופו של דבר לאחר סאגה ארוכה שכללה מחאה מצד אוהדי בית"ר ירושלים וגם תשלום עבור הפרת החוזה שנחתם מול מכבי ת"א, אבל כעבור שנתיים חזר למועדון נעוריו, הפועל תל אביב, דבר עליו לא סלחו חלק נכבד מאוהדי בית"ר ירושלים עד היום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי