האופציה המועדפת על חוגג: צוות אימון זר לבית"ר ירושלים

אלי אוחנה, משה חוגג
אלי אוחנה, משה חוגג | דני מרון

לוזון פוטר לפני שהחלו בבחינת מועמדים וכעת ישנו מירוץ נגד הזמן למנות מאמן לפני המשחק בשבת מול בני יהודה (20:30 בספורט4). לוי מתלבט, אברמוב ידרוש פיצוי על אבוקסיס. אוחנה לשחקנים: "מרטן קובע בינתיים"

(גודל טקסט)
יממה לאחר פיטוריו של המאמן גיא לוזון, בבית"ר ירושלים ממשיכים בחיפושים אחר מאמן חדש. ראשי המועדון, הבעלים משה חוגג ויושב הראש אלי אוחנה, היו רוצים למנות מאמן חדש עוד לפני המשחק בשבת נגד בני יהודה (20:30, ישיר בספורטHD4), אולם נכון לעכשיו, ארבעה ימים לפני ההתמודדות, נראה שהמשימה לא קלה.


בבית"ר הבהירו כל העת כי לא יתחילו לשוחח עם מאמנים אחרים כל עוד לוזון נשאר בתפקידו, כך שלמעשה המאמן פוטר בלי שלראשי המועדון יש מועמד חלופי מבעוד מועד. החל מהבוקר ולמרות חרושת השמועות שנפוצה בנוגע למאמנים ישראלים, החל הבעלים משה חוגג, לבחון אופציה של מאמן זר לקבוצה. חוגג כבר קיבל לידיו שמות של מועמדים וכרגע חלק מהנתונים נמצאים בבדיקתו ובבדיקת גורמים נוספים המסייעים לו בעניין. נכון לעכשיו ינסו בבית"ר למצות את אופציית הצוות הזר ואם זה לא ייצא לפועל, יחזרו ראשי המועדון לבחון את מועמדותם של המאמנים הישראלים הבכירים, כאשר שמותיהם של רוני לוי, יוסי אבוקסיס וניר קלינגר נמצאים ברשימה כעת.


ברשימת הישראלים נכון להיום ממשיך רוני לוי, להיות המועמד המוביל לתפקיד. לוי נמצא כעת בחופשה פרטית בארצות הברית וכבר קיבל מסרים על כך שבבית"ר היו מעוניינים לראותו שוב על הקווים בטדי. בעקבות הפסדה אמש של מכבי חיפה והאופציה הסבירה שפרד רוטן יפוטר מהירוקים, הפך רוני לוי מועמד להגיע לכרמל וכעת נראה שהוא מתלבט בין בית"ר לחיפה.



רוני לוי. גם האופציה של מכבי חיפה צפויה להיות על הפרק (ערן לוף)


בנוגע לאבוקסיס, נעשתה פנייה לברק אברמוב דרך גורם שלישי והתגובה הראשונה הייתה סירוב מוחלט, גם בשל העובדה ששתי הקבוצות נפגשות בשבת הקרובה. לאבוקסיס חוזה לארבע עונות נוספות אצל הכתומים ואם אברמוב יסכים לשחררו, הדבר יהיה תלוי בפיצוי כספי גבוה מאוד שהוא ידרוש מראשי בית"ר ירושלים.



הבוקר באימון שוחח היו"ר אלי אוחנה ובין השאר אמר: "גיא מקצוען שנתן את כל כולו לעבודה, חי את הקבוצה וחשבתי שהוא האיש המתאים. אם הייתי יכול לחזור אחורה, הייתי שוב עושה הכל כדי למנות אותו. נכון להיום אתם אלו הצריכים להביא את התוצאות. יש נטייה לשחקנים להתחבא מאחורי המאמן, אני לא בא בטענות כשיש רצון ונתינה. יש לנו סגל מהטובים בארץ. בית"ר ירושלים בעוצמה שלנו כמועדון, חייבת להשיג הרבה יותר. כל אחד ואחד כאן צריך לעשות את חשבון הנפש שלו, איפה כל אחד יכול וחייב לתת הרבה יותר, לא ייתכן שנהיה במקום האחרון בליגה עם 5 נקודות מתוך 21 אפשריות. אנחנו בית"ר ירושלים ואין לנו את הפריווילגיה להיראות כפי שאנחנו נראים ולהיות במקום שבו אנחנו נמצאים. מבחינתי להיראות פחות טוב, אבל שניקח אופי ונקודות, אנחנו מועדון חזק, עברנו בהיסטוריה המון וזה מה שהופך אותנו למועדון גדול. אנחנו עוד לא יודעים מי יאמן, יכול להיות שנמנה מאמן ב-24 שעות הקרובות ויכול להיות שלא נמנה מאמן ראשי עד המשחק במוצאי השבת, לכן דוד מרטן הוא זה שייקבע את ההרכב והאופן שבו נשחק והוא זה שיעביר את האימונים ויאמן עד להודעה חדשה".



בתוך כך, החליט תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף להעמיד את המועדון לדין עקב השלכת שתי כוסות משקה מיציע אוהדי הקבוצה במהלך המחצית הראשונה, אחת מהן אף נפלה ברחבת ה-16.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי