שחר ואלאך נפגשו, הבעלים שוקל לפטר את הצוות ההולנדי

פרד רוטן, מו אלאך
פרד רוטן, מו אלאך | ערן לוף

השניים נועדו ובעלי מכבי חיפה צפוי לקבל בקרוב החלטה לגבי עתיד הצוות המקצועי: "זה עשוי לקחת כמה ימים". רוני לוי נחשב למועמד מוביל, גם שמם של בלבול, סילבס ומרדכי הוזכר במקום רוטן. מנחם יעמוד לדין

(גודל טקסט)
האם מכבי חיפה בדרך לזעזוע? הבעלים יעקב שחר צפוי לקבל בימים הקרובים החלטה לגבי העתיד המקצועי, כאשר נראה כי המאמן פרד רוטן ישלם את המחיר על פתיחת העונה הכושלת ובעיקר על חוסר שביעות רצון של הבעלים וראשי המועדון מהעובדה כי מכבי חיפה אינה מצליחה לקדם את עצמה הן מהעונה שעברה והן בתחילת העונה הנוכחית. 


באימון הבוקר של מכבי חיפה הייתה אווירה קשה ורוטן העביר את אימון השחרור כרגיל. לאלו שלא שותפו תוכנן משחק אימון להערב מול הפועל כפר קנא מליגה א', אולם הוא בוטל לאור המצב בו נמצאת הקבוצה כאשר לא ברור עתידו של הצוות המקצועי. לא מן הנמנע כי אחת הסיבות העיקריות לביטול זאת העובדה כי רוטן יקבל הודעה על סיום דרכו בקבוצה בהקדם.


יעקב שחר ומו אלאך קיימו פגישה ראשונית בשעות הצהריים ובה נקבע כי השניים ישוחחו פעם נוספת במהלך הערב. בכרמל סיפרו שהפגישה הראשונה הייתה שגרתית, כפי שנהוג בכל שבוע והבעלים שמע את דבריו של המנהל הטכני, אך טרם קיבל החלטה. במועדון אישרו שמעמדו של רוטן נפגע בצורה משמעותית והאופציה לפטרו נשקלת. גורם המקורב לבעלים סיפר: "שחר לא אדם שמקבל החלטות פזיזות, וזה לא יקרה גם הפעם. רק כשהוא ירגיש שפיטורים זה הצעד הנכון, זה אכן יקרה. זה יכול לקחת כמה ימים".


למעשה שחר עומד בפני דילמה האם הפרידה תהיה רק מהמאמן או לבצע שינוי מהותי יותר והוא למעשה פרידה כוללת מהצוות ההולנדי בראשות מו אלאך. במועדון בוחנים אופציה לגבי מחליפו של רוטן כאשר המועמד המוביל הוא רוני לוי. האחרון אומנם נמצא ביחסים טובים עם שחר וסגנו עוזי מור, אך בשלב זה נמצא בחופשה פרטית מארה"ב. 



לוי שמועמד גם לביתר ירושלים יעדיף להגיע לירוקים ולנסות ולבנות מחדש את הקבוצה בה הגיע להישגים. בסביבתו של המאמן הבהירו כי הוא לא יגיע תחת אלאך ולכן אם שחר ירצה את לוי, הוא יצטרך להיפרד מכל הצוות ההולנדי. שמות נוספים שעלו על הפרק הם מאמן הנבחרת האולימפית מרקו בלבול, מאמן קריית שמונה חיים סילבס וגם האופציה לתת את המושכות לעוזר המאמן איתי מרדכי שימשיך תחת המנהל הטכני מו אלאך. "כולם מבינים שחייבים זעזוע, כולל יענקל'ה שחר.נראה כי אין פתרונות קסם לצוות ההולנדי. ההחלטה לא תהיה פזיזה ולאחר מחשבה מעמיקה", אמרו במועדון.



מכבי חיפה שוב מוצאת את עצמה לפני זעזוע (ערן לוף)


במקביל בחיפה מביעים כעס רב על השופט שלומי בן אברהם, שלטענתם שגה והשפיע על תוצאת המשחק ב-2:0 למכבי נתניה אותו הם סיימו בתשעה שחקנים. "תצוגת שיפוט הכריעה את המשחק, אין כל ספק בכך. כל כך הרבה החלטות שגויות ובראשן ההרחקה של ריינן שהרגה את המשחק", אמרו במועדון הירוק. בחיפה בוחנים את כל האופציות ובראשן פנייה לבדיקה מקיפה באיגוד השופטים על משחקי הקבוצה מתחילת העונה. ההתאחדות לכדורגל אף הודיעה היום כי סאן מנחם יועמד לדין על הפגיעה בויקי כחלון ועלול לספוג הרחקה ממספר משחקים.


בתוך כך, המשטרה הרחיקה שני אוהדים של מכבי חיפה מאצטדיון סמי עופר למשך 30 יום. שני האוהדים הם תושבי חיפה בני 16 והם הורחקו לאחר שנצפו אמש זורקים כוסות פלסטיק לעבר כר הדשא באצטדיון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי