צפו בתקציר: הפועל באר שבע חזרה מפיגור ל-1:2 יקר על הפועל תל אביב

בן שהר
בן שהר | דני מרון

המארחת ספגה עצמי מטאהא (63), אך מי אם לא שהר - שלא נספר בפתיחת העונה - היה שם כדי להציל את בכר עם צמד (72 בפנדל ו-80). האורחת - כהרגלה - החמיצה והאלופה הורידה את הפער ממכבי ל-10

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע שוב לא הרשימה, אך הוכיחה המון אופי כשחזרה הערב (ראשון) מפיגור לניצחון 1:2 על הפועל תל אביב באצטדיון טרנר. שער עצמי של לואי טאהא העלה את האורחת ליתרון די מוצדק (63), אלא שאז בן שהר – האס שלא נספר והיה עם רגל וחצי מחוץ למועדון – נכנס לפעולה וצמד גדול שלו (72 בפנדל ו-80) סידר לאלופת שלוש נקודות יקרות ופער 10 מהמוליכה מכבי תל אביב.


לואי טאהא וחנן ממן פתחו בהרכב של ברק בכר על חשבון שיר צדק ונייג'ל האסלביינק והאלופה החלה את המשחק בלחץ על השער של רובי לבקוביץ', אך דווקא הפועל תל אביב הייתה מסוכנת יותר כשיצאה להתקפות מעבר מהירות, אבל אמייר עגייב (פעמיים) ושי אליאס פספסו מעמדות נוחות בתוך הרחבה. באר שבע מנגד הגיעה לחצאי מצבים, אבל אריק סאבו וחנן ממן לא היו מספיק מדויקים והקבוצות ירדו להפסקה ב-0:0, כשהאורחת אגרסיבית ונחושה הרבה יותר. בדקה ה-25 פייסל מוליץ' נפצע בגבו והוחלף על ידי עומר דמארי שבעצמו שב לאחרונה מפציעה בברכו.


המחצית השנייה התנהלה באותה צורה ובדקה ה-63 הגיע השער הראשון במשחק. התקפת מעבר של הפועל תל אביב הסתיימה בשער עצמי של לואי טאהא אחרי כדור רוחב נפלא של עידן כהן (63). דווקא אז, כשכל יושבי האצטדיון נכנסו להלם, באר שבע הצליחה להפוך את התוצאה. בן שהר דייק מהנקודה הלבנה (72) אחרי שמליקסון ספק הוכשל וקבע 1:2 (80) אחרי מסירה טובה של המחליף נייג'ל האסלביינק.



האיש של הפועל באר שבע. בן שהר (דני מרון)


בעקבות התוצאה הפועל באר שבע עלתה למקום החמישי בטבלה כשבמאזנה 13 נקודות מתוך 27 והיא מקדימה את מכבי נתניה בזכות הפרש שערים עדיף. במחזור הקרוב (ראשון ב-21:00) החבורה של ברק בכר תצא למשחק חוץ לוהט מול משה חוגג, דודו גורש, שמואל שיימן, דן איינבינדר ובית"ר ירושלים בטדי.


מנגד, הפועל תל אביב אמנם הייתה במשחק לכל אורכו והציגה כדורגל לא רע לפרקים, אך היא עם ניצחון אחד בלבד בתשעה מחזורים ובמאזנה שמונה נקודות בלבד. האדומים נותרו במקום ה-12 ואם בית"ר ירושלים תנצח מחר את מכבי חיפה הם יסיימו את המחזור מתחת לקו האדום. בשבוע הבא (שבת 18:15, ישיר בספורט1) תהיה לקובי רפואה, אם הוא לא יפוטר עד אז, הזדמנות מצוינת להשיג שלוש נקודות כשהוא יארח באצטדיון המושבה את הפועל רעננה.

 
 


ואיזה מסכנים האוהדים. שחקני הפועל תל אביב מתוסכלים בסיום (דני מרון)


הפועל באר שבע: אריאל הרוש, בן ביטון, לואי טאהא, חאתם עאבד אלחמיד, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, מאור מליקסון, אריק סאבו, חנן ממן (נייג'ל האלסביינק, 67), בן שהר (מרואן קבהא, 84), דיא סבע (חן עזרא, 83).


הפועל תל אביב: רובי לבקוביץ', עידן כהן, אוראל דגני, רז שלמה, מרווין פירסמן, שי אליאס (ג'וזף גנדה, 83), רמזי ספורי, ניר לקס, אחמד עאבד, אמיר עגייב (רועי זיקרי, 67), פייסל מוליץ' (עומר דמארי, 25).


מהלך המשחק
דקה 1: המשחק באצטדיון טרנר יצא לדרך, באר שבע תצליח לצמק את הפער ממכבי תל אביב ל-10 נקודות?



לקס וממן במאבק על הכדור (דני מרון)


דקה 5: מליקסון הרים כדור חופשי מסוכן, אך לבקוביץ' יצא והצליח להדוף ברגע האחרון.


דקה 7: בסיומה של התקפה מתפרצת עגייב מצא עת עצמו לבד מול הרוש ובעט היישר לגופו. איזו החמצה.


דקה 13: פעולה יפה של סאבו הסתיימה בבעיטה טובה שנהדפה אצל לבקוביץ'.



התפאורה של אוהדי הפועל תל אביב (דני מרון)

תצוגה מרשימה של אוהדי הפועל באר שבע (מאיר אבן חיים)


דקה 22: עידן כהן הוריד כדור נהדר לאליאס שנותר פנוי בתוך הרחבה אבל בעט לשמיים. עוד החמצה גדולה להפועל תל אביב.


דקה 25: מכה להפועל תל אביב. פייסל מוליץ' נפצע והוחלף על ידי עומר דמארי ששב לכשירות לאחרונה.



סיים את חלקו במשחק מוקדם מהצפוי. מוליץ' (דני מרון)


דקה 30, ההזדמנות הכי טובה של באר שבע: סבע הוריד נהדר בעקב לממן שמעמדה טובה בעט לא מספיק מדויק.


דקה 34: ספורי ניסה מ-30 מטר, הכדור שלו עלה גבוה גבוה מעל המשקוף.


דקה 35: שהר נגח מקרוב היישר לידיו של לבקוביץ', שהוציא את הפועל ת"א להתקפה מהירה. הכדור הגיע לעגייב, שחדר היטב לרחבה ובעט החוצה מחמישה מטרים. 



רובי לבקוביץ'. מחצית שקטה ומלאת ביטחון (מאיר אבן חיים)


דקה 39: שוב בן שהר הגיע לעמדה טובה, אך לבקוביץ' שוב יצא נהדר והרחיק לקרן.

 


למזלו רובי לבקוביץ' היה במקום. אוראל דגני (דני מרון)


דקה 46, המחצית השנייה יצאה לדרך. ברק בכר הודה: "לא מצאנו פתרונות ב-45 הדקות הראשונות".


דקה 47: ממן מצא את אוגו שבעט היישר לידיו של לבקוביץ'.


דקה 49: כדור חוזר הגיע למליקסון שבעט רע מ-19 מטר.



לא מספיק פעיל. מליקסון (דני מרון)


דקה 62: ספורי פרץ נפלא מימן ומצא את פירסמן לבדו ברחבה. המגן, שהגיע לכדור ברגל ימין, לא הצליח לשחרר בעיטה ראויה והחמיץ מעמדה סופר נוחה.


דקה 63, הפועל תל אביב עלתה ל-0:1 בטרנר: עאבד הכניס כדור עומק גדול לכהן שהעביר רוחב וטאהא דחק מקרוב לשער שלו. דממה באצטדיון של האלופה.



כבש מול מכבי חיפה והיה אחראי גם לשער הערב בטרנר. עידן כהן (דני מרון)


דקה 72, הפועל באר שבע השוותה ל-1:1: מאור מליקסון ספק הוכשל ברחבה ודניאל בר נתן שרק לפנדל. בן שהר ניגש לנקודה הלבה ודייק בקלילות, טרנר בטירוף! 



 היה פנדל? בר נתן ורפואה (דני מרון)


דקה 83, מהפך! הפועל באר שבע עלתה ל-1:2: האסלביינק המחליף הכניס עומק לשהר שהסתובב נפלא, עקף את שלמה ובעט לרשת העליונה. מהלך התקפי מרשים של האלופה.



שוב הציל את בכר. שהר (דני מרון)

שהר בטירוף (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי