זהבי בפנים, עטר בחוץ: פורסם סגל הנבחרת למשחק נגד סקוטלנד

ערן זהבי עם תומר חמד
ערן זהבי עם תומר חמד | עדי אבישי

המאמן אנדי הרצוג בחר את 24 השחקנים שייצגו את ישראל במשחק המכריע בליגת האומות ובמשחק ההכנה שלפניו נגד גוואטמלה. מנור סולומון, אלמוג כהן ובן שהר נבחרו, כוכבי מכבי תל אביב נותרו בחוץ

(גודל טקסט)

המחזור האחרון של שלב הבתים בליגת האומות מתקרב, ובסוף החודש נבחרת ישראל תפגוש את סקוטלנד למשחק מכריע שיקבע אם היא תעלה לשלב הבא או שתישאר בבית ותנסה שוב להעפיל ליורו דרך המוקדמות. היום (שלישי) פרסם המאמן אנדי הרצוג את סגל השחקנים למשחק, כמו גם למשחק ההכנה המקדים נגד גוואטמלה שייערך שבוע קודם לכן.

ערן זהבי, שעדיין לא ידוע אם יספיק להיות בכושר מלא למשחק, קיבל את הזימון מהרצוג וכמוהו חזרו לסגל גם דיא סבע, תומר חמד ושרן ייני. התוספות החדשות הן דני עמוס ומנור סולומון, שהיו פצועים בחלון הנבחרות הקודם, ואלמוג כהן שחזר מפציעה ממושכת במדי אינגולשטאט. יתר הליגיונרים – דאבור, נאתכו ובירם כיאל, שנמצאים בתקופה מצוינת בקבוצותיהם, זומנו כצפוי.

מי שנותרו בחוץ, באופן מפתיע, הם חלק גדול משחקני מכבי תל אביב. דור מיכה אלירן עטר שהיו שותפים לניצחונות הגדולים על סקוטלנד ואלבניה וגם עומר אצילי, לא זכו לקרדיט מהצוות האוסטרי ונראה שאחד מהם יהיה זה שיזומן במקרה של פציעה. המשחק נגד גוואטמלה ייערך בנתניה ב-15.11, ונגד סקוטלנד בגלאזגו ב-20.11.

זהבי ותומר חמד באימון הנבחרת. שחקני ההתקפה הקבועים של הרצוג (עדי אבישי)
זהבי ותומר חמד באימון הנבחרת. שחקני ההתקפה הקבועים של הרצוג (עדי אבישי)

הסגל המלא
שוערים: אריאל הרוש, גיא חיימוב, דני עמוס

הגנה: טאלב טוואטחה, עומרי בן הרוש, שרן ייני, לואי טאהא, שיר צדק, עאיד חבשי, בן ביטון, אלי דסה

קישור: מנור סולומון, ביברס נאתכו, דן גלזר, דור פרץ, אלמוג כהן, אייל גולסה, בירם כיאל

התקפה: ערן זהבי, תומר חמד, מואנס דאבור, בן שהר, דיא סבע

במקביל פורסם גם סגל נבחרת סקוטלנד, ממנו ייעדרו החלוצים קווין נייסמית' ולי גריפית'ס, אך לצד כוכב ליברפול הקפטן אנדי רוברטסון זומנו לסגל אחרי ששבו מפציעות הכוכבים ראיין פרייזר ומאט פיליפס. 

הסגל המלא: קרייג גורדון, אלן מקגרגור, מקלאוולין, מייקל דוולין, סקוט מקנה, צ'רלי מולגרו, סטיבן אודונל, אנדי רוברטסון, גראהם שיני, קיירן טירני, סטיוארט ארמסטרונג, ראיין כריסטי, ג'יימס פורסט, ראיין פרייזר, גארי מקיי-סטיבן, קווין מקדונלד, ג'ון מקגין, קאלום מקגרגור, קאלום פטרסון, סטיבן פלטשר, אולי מקברני, מאט פיליפס, ג'וני ראסל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי