צפו בתקציר: 2:3 דרמטי להפועל ב"ש על בית"ר

מאור מליקסון
מאור מליקסון | דני מרון

13 דקות מטורפות באצטדיון טדי: אחרי שעד הדקה ה-75 התוצאה הייתה מאופסת, עצמי של כחילה (75), מליקסון (82) והאסלביינק (86) העניקו ניצחון לאלופה, כשכחילה (85) וקריאף (88) צימקו ושמרו על המתח עד הסיום

(גודל טקסט)

בתום דרמת ענק באצטדיון טדי, הפועל באר שבע רשמה ניצחון ליגה שני ברציפות כשגברה הערב 2:3 על בית"ר ירושלים במסגרת המחזור העשירי בליגת העל, משחק בו חמשת השערים נכבשו תוך 13 דקות כשעד הדקה ה-75 התוצאה הייתה בכלל מאופסת.



בנוסף, שתי הקבוצות שיחקו עם שוערי המשנה כשאצל בית"ר ירושלים איתמר ניצן פתח על חשבונו של דודו גורש הפצוע, ובשורות האלופה הסיפור היה כשאריאל הרוש שסבל מצינון ונטל כדור אדוויל שאסור על פי החוק ולכן אוהד לויטה, שוער המשנה, עלה להופעת בכורה במדי האלופה.


המשחק עצמו נפתח בצורה שקולה כשהמחצית הראשונה לא התעלתה לרמה גבוהה, ולמרות עדיפות קלה של האלופה, שתי הקבוצות החמיצו מצבים. המומנטום נמשך גם במחצית השנייה, ואז הגיע הדקה ה-75. מאור מליקסון, שרשם משחק נהדר, ניסה להעביר כדור רוחב מצד ימין שפגע בטל כחילה, הטעה את ניצן והעלה את ב"ש ל-0:1. ארבע דקות חלפו ומליקסון קיבל כדור מהמחליף נייג'ל האסלביינק ושוב מצד ימין ירה אותו לפינה הרחוקה והכפיל ל-0:2.



הרוש. ביציע בגלל אדוויל (דני מרון)

 

רבים חשבו שבאותו רגע ברק בכר ושחקניו הבטיחו את הניצחון, אך בדקה ה-85 מאור בוזגלו, שעלה מהספסל מול האקסית, הגביה כדור חופשי נהדר לרחבה וכחילה פיצה על השער החופשי עם נגיחה לרשתו של לויטה. החגיגות בקושי הסתיימו ודקה לאחר מכן בן ביטון מצא את האסלביינק, שאחרי הבישול למליקסון התכבד בשערו הראשון במדים האדומים. הטירוף לא נפסק ובדקה ה-88 אופיר קריאף ניצל הרחקה רעה כשבעט שטוח מחוץ לרחבה כדור שהכניע את לויטה, והמתח נשאר בשיאו עד הסיום, כמו גם התוצאה – 2:3 להפועל באר שבע.


הקבוצות יצאו לפגרת הנבחרות, שאחריה, האלופה שחיברה ניצחון שני ברציפות תפגוש את העולה החדשה הפועל חדרה שתרצה לעצור את רצף ההפסדים כשבית"ר ירושלים תתארח אצל הפועל רעננה בתקווה לחזור למסלול הניצחונות ולהשיג נקודות חשובות בתחתית.


שחקני ב"ש חוגגים את הניצחון הדרמטי (דני מרון)


הרכבים
בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, טל כחילה, שמואל שיימן, מיקי סירושטיין, דן איינבינדר, אופיר קריאף, עידן ורד, ערן לוי (אור אינברום 71), ארון אולנארה (מאור בוזגלו 61).


הפועל באר שבע: אוהד לויטה, בן ביטון, לואי טאהא, חאתם עבד אלחמיד, מיהאי קורהוט, ג'ון אוגו, אריק סאבו, חן עזרא (נייצ'ל האסלביינק 62), מאור מליקסון, דיא סבע, בן שהר (עדן בן בסט 62).



אוהד בית"ר במסר ברור (דני מרון)


מהלך המשחק

דקה 6: סאבו בעט חזק לשער, ומצא שם את ניצן שהיה במקום.


 

דקה 12: מליקסון הגביה כדור לרחבה וסבע רצה לנגוח מחמישה מטרים לפינה הרחוקה, אך הכדור יצא החוצה.



סבע. החמיץ מקרוב (דני מרון)

 

דקה 28: סבע בעט כדור חופשי כ-20 מטרים מהשער, שפגע ברשת החיצונית העליונה.


דקה 38: כדור עומק של איינבינדר הגיע לוורד, שלמרות שנשאר לבד בחר לבעוט מקצה הרחבה גבוה מדי.



התפאורה של אוהדי בית"ר (דני מרון)


דקה 57: איינבינדר בעט מקצה הרחבה, לויטה הדף.

דקה 57: בית"ר הגיבה עם התקפה בצד השני שהסתיימה עם בעיטה של ורד מהאוויר, שהלכה רחוק מדי.


דקה 75, 0:1 להפועל באר שבע: מליקסון ניסה להעביר כדור רוחב מימין, שפגע ברגלו של כחילה, הטעה את ניצן והמשיך לשער כדי להעלות את האלופה ליתרון.


דקה 82, 0:2 להפועל באר שבע: האסלביינק המחליף מסר כדור למליקסון, שירה אותו לפינה הרחוקה והכפיל את היתרון.



מליקסון. אחראי לשני השערים של הפועל ב"ש (דני מרון)


דקה 85, בית"ר צימקה ל-2:1: בוזגלו הרים כדור חופשי וכחילה נגח מקרוב לרשת.



כחילה. החזיר בצד השני על השער העצמי (דני מרון)


דקה 86, באר שבע עלתה ל-1:3: בן ביטון מצא את האסלביינק שבנגיעה אחת כבש את שער הבכורה שלו במדי האלופה.



מליקסון חוגג עם האסלביינק את שער הבכורה של ההולנדי (דני מרון)


דקה 88, בית"ר צימקה ל-3:2. אי אפשר לנשום בטדי! קריאף ניצל הרחקה רעה ובעט מחוץ לרחבה כדור שטח לפינה של לויטה.



קריאף. השאיר את בית"ר בחיים את הרגע האחרון (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי