צפו בתקציר: סקוטלנד התפוצצה על אלבניה עם ניצחון 0:4

נבחרת סקוטלנד
נבחרת סקוטלנד | האתר הרשמי

נבחרתו של מקליש השיגה ניצחון חוץ מרשים הודות לשערים של פרייזר (14), פלטשר (45) ופורסט (55 ו-67) ובעקבות כך מאזנה עלה לשש נקודות. תיקו בהאמפדן פארק בשלישי יבטיח לחבורה של הרצוג את ראשות הבית

(גודל טקסט)
שלושה ימים לפני המפגש המכריע נגד נבחרת ישראל, סקוטלנד הביסה הערב (שבת) 0:4 את אלבניה בחוץ והשוותה את מספר נקודותיה לזו של נבחרת ישראל, אך היא ממוקמת במקום השני בבית בשל ההפסד 2:1 בסמי עופר בחודש אוקטובר.


הסקוטים עלו ליתרון מוקדם כבר בדקה ה-14 אחרי מהלך מרשים של ראיין פרייזר שחטף את הכדור, כדרר לתוך הרחבה וסיים בצורה נפלאה מול אטריט ברישה, תשע דקות מאוחר יותר בלם נבחרת אלבניה, מארג'ים מבראיי ביצע עבירה מכוערת והרחק מהמשחק. לפני השריקה למחצית, שופט המשחק הורה על פנדל לזכות סקוטלנד אחרי נגיעת יד גבולית ברחבה, סביטן פלטשר דייק הוריד את נבחרתו להפסקה ביתרון כפול.


למחצית השנייה נבחרתו של אלכס מקליש עלתה עם הרבה ביטחון ובדקה ה-55 ג'יימס פורסט כבש את שערו הבינלאומי הראשון בקריירה ובדקה ה-68 ראיין פרייזר העביר רוחב אל פורסט שהקפיץ בתוך הרחבה והפציץ את שערו השני במשחק שסגר באופן סופי את הסיפור של האלבנים.


במחזור הנעילה של ליגת האומות, סקוטלנד תארח את נבחרת ישראל בהאמפדן פארק בקרב ישיר על ראשות הבית. הנבחרת הלאומית יודעת שכל עוד לא תפסיד את המשחק ביום שלישי היא תעלה לשלב הבא ולדרג B, אבל אנדי הרצוג יודע כי המשחק הקרוב לא יזכיר את המפגש שהיה לפני כחודש בישראל.


That feeling when you score your first goal for your country. #ALBSCO#NothingMattersMorepic.twitter.com/jR17mwlo23

— Scotland National Team (@ScotlandNT) November 17, 2018

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי