גוטמן: "גאה בנבחרת, ראינו שיטתיות. זהבי לא אשם בשער"

אלי גוטמן
אלי גוטמן | ערן לוף

מאמן ישראל לשעבר התייחס להפסד 3:2 לסקוטלנד וליכולת של השחקנים ב-103 FM: "יש אמונה, לא באנו כלוזרים" ולאיבוד הכדור של כוכב גוואנגז'ו שהוביל לשער: "ערן תמיד נותן 200 אחוז, הוא לא מלחיץ את השחקנים לידו"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד הדרמטי 3:2 לנבחרת סקוטלנד אמש שהביא לכך שישראל לא תעלה, לפחות בשלב זה, לפלייאוף. מאמנה החדש של מכבי חיפה ומאמן הנבחרת לשעבר אלי גוטמן, התראיין הערב ל-103FM וסיפר על דעתו המקצועית לגבי הנבחרת הנוכחית: "ראינו נבחרת מאוד אמיצה ששיחקה כדורגל שיטתי, ראינו נבחרת מאומנת שהגיעה מוכנה מנטלית ופיזית ולא מבוהלת. ראינו שיטתיות במשחק ואפשר סך הכל להיות גאים. יש אמונה בנבחרת, לא הרגשתי לרגע שהנבחרת באה כלוזרית".

הטעויות שהובילו לשערים: "מדובר בסופו של דבר במשחק של דקויות. כשאלי דסה יוצא ללחוץ גבוה מרחק 70 מטר מהשער כדור סתמי וטאלב טוואטחה לא מגיע לחפות, פה הבעיה וכך ספגנו את השער השני".

השינוי תחת הרצוג: "השיפור שאני רואה הוא ברמת הכלל, נבחרת תוססת ומהירה. הנבחרת היא לא דומה לזו שלי ששיחקה מול בוסניה. הרצוג הלך עם שיטת משחק שמתאימה לסגל השחקנים הנוכחי". 

הביקורת על משחק ההגנה: "בגלל המחסום בבלמים הרצוג ניסה לחפות על כך בכמות גדולה של שלושה בלמים. נכון להיום, שירן ייני הוא הבלם המוביל של מכבי תל אביב והוא שחקן מצויין'. 

הביקורת על ערן זהבי ואיבוד הכדור שלו שהביא לאחד השערים של הסקוטיים: "הטעות היא לא של ערן, היינו צריכים לשנות את שיטת המשחק מלכתחילה ולא לחפש אותו במסירות קצרות. ערן איבד את הכדור יותר מ-60 מטר מהשער, הוא לא אשם בגול. אין רגע במגרש שזהבי לא משקיע ב-200 אחוז. זה שזהבי שיחק לא הלחיץ את השחקנים לצידו כמו שטוענים, בוודאי לא בכירים כמו ביראם כיאל נאתכו וחמד".

 


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי