ערן זהבי בראיון: "אלופת סין תנצח את אלופת ישראל"

ערן זהבי
ערן זהבי | אודי ציטיאט

"גלובל טיימס" ערך ראיון עם כוכב נבחרת ישראל שהסביר: "הסינים ינצחו כי הזרים כאן ברמה גבוהה מאוד". וגם: חידוש החוזה, החזרה לנבחרת, היכולת של השחקנים המקומיים והעונה המאכזבת של גוואנגז'ו ר.פ

(גודל טקסט)

האתר הסיני "גלובל טיימס" ערך הערב (שבת) ראיון עם ערן זהבי לאחר סיום העונה בליגה המקומית והתייחס בין היתר גם לעתידו ולנבחרת ישראל.

היכולת של הקבוצה העונה: "הציפות שלי תמיד גדולות, אבל לא הצלחתי לשפר את הסטטיסטיקה האישית שלי מהעונה שעברה בשל הפציעה. כבשתי את שער העונה ועזרתי לחברים שלי על כר הדשא. היכולת שלנו העונה לא הייתה מספקת, אבל החברים שלי עשו כמיטב יכולתם".

האם הוא התאקלם בסין: "זו פעם ראשונה שלי בסין וניסיתי להשתלב בחיים של המדינה הזאת שהיא מיוחדת מאוד. יש כדורגלנים זרים שמגיעים לסין ולא מצליחים להראות את היכולת שלהם. חששתי בהתחלה שלא אתאקלם כמוהם, אבל למזלי יש הרבה ישראלים בגוואנגז'ו והמשפחה שלי מאושרת כאן. כשהגעתי בעונה הראשונה המועדון מאוד תמך בי כדי להשתלב בעיר".


הפציעה פגעה בכמות שעריו בסין. ערן זהבי במדי הנבחרת (אודי ציטיאט)

חידוש החוזה עד 2023: "בחרתי להאריך את החוזה לפני פתיחת העונה וזו לא היתה החלטה קשה עבורי כי למועדון היתה אמביציה להשתפר. אני מאושר לשחק כאן. אני רואה איך הסופר ליג הסינית מתקדמת. לעתיד הרחוק יותר אני רק חושב איך לעזור לקבוצה להבקיע יותר שערים".

היכולת של השחקנים הסינים: "יש הרבה שחקנים מקומיים ששיחקו העונה טוב מאוד, אבל אני חושב שהם יכולים עדיין להשתפר. הזרים הטובים שמגיעים לליגה ישדרגו אותם. כשאתה משחק לצד שחקנים כאלה אתה גם מעלה רמה. אם יהיה מפגש בין אלופת ישראל לסין, הסינים ינצחו כי הזרים הם ברמה גבוהה מאוד ועושים את ההבדל".

איזה שחקן סיני הוא הכי מחבב: "וו ליי לדעתי היה מספר אחד גם בזכות העובדה שזכה בתואר מלך השערים. אין לי שחקן הגנה ממנו אני הכי חושש אם אתה שואל אותי, אבל יש הרבה טובים".

החזרה לנבחרת ישראל: "אני מאושר שיכולתי לחזור לנבחרת. יש לנו הרבה שחקני התקפה טובים בנבחרת ואני מאמין שכמה מהם יוכלו בעתיד לשחק בסין".


פחות טובה מאלופת סין? מכבי תל אביב, מוליכת ליגת העל  (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי