יצחק אספה הגיע הבוקר לאימון מ.ס. אשדוד

יצחק אספה
יצחק אספה | לירון מולדובן

לראשונה מאז היה מעורב בתאונה בה נהרג ארי נשר, הגיע השחקן לאימון בעקבות אישור שקיבל מבית המשפט. לא צפוי לחזור לסגל. הבראן יעלה בהרכב במקומו של איבנצ'יץ' במשחק נגד מכבי ת"א (שלישי, 20:30, ישיר בספורט3)

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)
שלושה ימים בלבד לאחר משחק הבכורה של המאמן יובל נעים בניצחון הביתי על עירוני קריית שמונה 0:1 תצא הקבוצה מחר למשחק חוץ באצטדיון בנתניה נגד הקבוצה שבמקום הראשון, מכבי תל אביב (שלישי, 20:30, שידור ישיר בספורט3).


המאמן יובל נעים אמר: "הניצחון על קריית שמונה כבר מאחורינו והיו לאחריו את הרגשות שהתפרצו ולכולם ברור כי אנחנו כבר בתוך ההכנה למשחק הבא נגד מכבי תל אביב. הכוונה היא להגיע למשחק ולתת את הכול בעבודה על המגרש במחויבות ובעמידה טקטית נכונה. להגיד עכשיו כי אשדוד באה לנצח את מכבי תל אביב זה יהיה יומרני מדי אבל הרצון הוא לעשות תוצאה טובה. במאבק עכשיו בתחתית אנחנו מסתכלים רק על עצמנו ומאמינים בשחקנים שיעלו למשחק".


הקשר גדי קינדה שעדיין פצוע למרות שהיה בסגל נגד קריית שמונה אינו מתוכנן מחר להרכב ורק בבוקר המשחק יוחלט אם יהיה בסגל הרחב. מסתמן כי רומן הבראן שלא שיחק במחזור האחרון יחזור להרכב על חשבונו של יוסיפ איבנצ'יץ'. בתרגול הטקטי תוכננה שמירה קרובה על דור מיכה ועל עומר אצילי אשר סומנו כשחקנים שמנווטים את משחק ההתקפה של הצהובים.



"המשחק נגד קריית שמונה כבר מאחורינו". יובל נעים (מאור אלקסלסי) 


שחקן בקבוצה אמר: "משחק נגד מכבי תל אביב הוא המפגש הכי מאתגר שלנו, בעונה שעברה לא הפסדנו למכבי תל אביב כך שהכל אפשרי". שחקנים בקבוצה יבקשו מחר מהשוער יואב ג'ראפי להוכיח למכבי תל אביב המעוניית בשרותיו בקיץ כי הוא השוער המצטיין בליגת העל ואי אפשר להכניע אותו.


בנושא אחר, כדורגלן מ.ס. אשדוד יצחק אספה הגיע הבוקר לאימון קבוצתו וקיים אימון ראשון מאז היה מעורב בתאונה בה גרם למותו של הנער ארי נשר ז"ל, שרכב על אופניים חשמליים. אספה, שקיבל אישור מבית המשפט להתנהל מחוץ לביתו מהשעה 9:00 בבוקר ועד לשעה 13:00, הגיע לאימון מלווה על ידי חברתו.  אספה הנרגש שוחח עם המאמן יובל נעים ועם חבריו ובשלב זה אינו מתוכנן לשוב להרכב או לסגל הקבוצה במשחקים הקרובים. באשדוד מאמינים כי המשך ההתנהלות המשפטית תקבע אם אספה יוכל להיות חלק מהקבוצה.

עוד הבוקר, בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בהרכב הדיינים מיגל דוייטש, עמי פזטל ויניב ואקי, דן בערעור ההתאחדות לכדורגל בעונשו של הכדורגלן גילי כהן, קפטן נבחרת הנוער ושחקן מ.ס. אשדוד, שלא שוחרר על ידי קבוצתו לטורניר מוקדמות אליפות אירופה, אך שותף במשחק נגד בני סכנין ערב הפגרה כשההתאחדות דרשה להחמיר את העונש.


יחזור לאימונים של מ.ס. אשדוד אך לא לסגל הקבוצה. יצחק אספה (לירון מולדובן)

 
 

הדיינים קבעו כי הם משאירים את העונש שנפסק העומד על השעיה של כהן מהשתתפות בנבחרת במשך חודשיים בנוסף לקנס של עשרת אלפים שקלים למועדון. לעונש נוספו שני משחקי הרחקה בפועל. "גילי כהן יורחק משני משחקים בנוסף לעונש בנבחרת הנוער", כתבו הדיינים. "ענישה שתהיה החמרה הן מבחינת השחקן ותיצור הרתעה מתאימה לעתיד ולעונש הקודם יתווספו שני משחקי הרחקה מאשדוד".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי