קטמון שוב הפסידה, נס ציונה התפוצצה, הפועל פ"ת כבר לא אחרונה

ליאור זדה
ליאור זדה | דני מרון

המועדון הירושלמי ירד אל המקום השני עקב 3:1 ביתי נגד איכסל (שלושער לסליס) שעלתה מעל הקו האדום, המלאבסים השיגו ניצחון ראשון אחרי שמונה מחזורים עם 1:2 על עפולה. 0:6 ענק לעולה מליגה א' דרום על עכו

(גודל טקסט)

המחזור ה-14 של הליגה הלאומית הושלם היום (שני), עם ההפסד 3:1 המפתיע של הפועל קטמון נגד הפועל איכסל מהתחתית שעלתה מעל הקו האדום, העולה החדשה מליגה א' דרום סקציה נס ציונה ממשיכה לעשות חיל בליגה השנייה עם ניצחון 0:6 על הפועל עכו ששיחקה בעונה שעברה בליגה הבכירה. הפועל פ"ת ניצחה לראשונה אחרי שמונה מחזורים עם 1:2 על הפועל עפולה, והמשחק נגד הפועל רמת השרון להפועל אשקלון שהיה צריך להתקיים בשישי אך נדחה בשל הצפה במגרשה של רמת השרון הסתיים בתיקו 0:0.

הפועל קטמון – הפועל איכסל 3:1
קבוצתו של ליאור זדה עדיין לא התאוששה מהחזרה מפגרת השזרוע. המועדון הירושלמי שהוביל את טבלת הלאומית והפסיד בשני משחקים בלבד ב-12 המחזורים הראשונים רשם הערב את הפסדו השני ברציפות במשחק הבית נגד איכסל. דייגו סליס כבש את השער בדקה השישית, בדקה ה-67 הכפיל את הארגנטינאי התוצאה, הראל שלום רק צימק בדקה ה-79 אך שתי דקות לפני תוספת הזמן סליס כבש את שערו השלישי שהעלה את קבוצת התחתית מעל הקו האדום.

הפועל עפולה – הפועל פתח תקווה 2:1
הפועל פתח תקווה ניצחה סוף סוף לראשונה אחרי שמונה משחקים עם 1:2 הכולל מהפך מרשים על הפועל עפולה. ענר שכטר הצעיר העלה את קבוצתו ליתרון מוקדם (9) אך בדקה ה-67 אמאדו סוקונה ניצל טעות קשה של שושן ואיזן את התוצאה. שמונה דקות לאחר מכן נשרק פנדל לזכותה של הפועל עפולה אך תומר סוייסה בעט כדור חלש שנהדף על ידי אלון דוד, בדקה ה-84 המהפך הושלם עם שער דרמטי של גל לוי.

הפועל פתח תקווה יכולה אולי לשמוח מהניצחון אבל לא ממקומה בטבלה כשהיא חולקת את המקום האחרון עם מרמורק כשלשתיהן יש שש נקודות בלבד, מנגד הפועל עפולה עדיין לא ניצחה מאז שנפרדה מאופיר חיים.


חזר לנצח אחרי שמונה מחזורים. מסאיי דגו (דני מרון)

סקציה נס ציונה – הפועל עכו 0:6
עד לפני שנה הפרידו לא פחות משתי ליגות בין שתי הקבוצות והערב הקבוצה ששיחקה בעונה שעברה בליגה א' דרום הייתה עם היד העליונה אחרי חגיגה של שערים על היורדת הטרייה מליגת העל. סהר לוי כבש ראשון (20), עידן שמש הכפיל (27), רז שטיין הוסיף צמד שערים (68, 82) אזוצ'קו אוגו ששב לכדורגל הישראלי כבש את החמישי (85) וסהר לוי שכבש את השער הראשון, חתם ערב בלתי נשכח (90). נס ציונה חלפה על הפועל אשקלון במקום השלישי ובעקבות הפסדה של קטמון העולה החדשה מראה לכל הליגה שיש מתחרה נוספת במירוץ על העלייה.

הפועל רמת השרון – הפועל אשקלון 0:0
המשחק שנדחה בשל ההצפה במגרשה של רמת השרון אכזב ולא הניב שערים. הפועל אשקלון ירדה למקום הרביעי אך הקטינה את הפער מהפועל קטמון הנמצאת במקום השני.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי