הפועל ת"א תממש את האופציה על לבקוביץ', ינקו בדרך לרעננה

רובי לבקוביץ'
רובי לבקוביץ' | עדי אבישי

השוער, ששוכנע ברגע האחרון להצטרף על ידי המאמן היוצא קובי רפואה, מוגדר כרכש הטוב ביותר של האדומים בקיץ ובמועדון מתכוונים להשאיר אותו לעונה נוספת. השוער המחליף מבוקש אצל הקבוצה מהשרון

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב עדיין מלקקים את הפצעים מהתבוסה 3:0 לבית"ר ירושלים והירידה למקום האחרון בטבלה. רובי לבקוביץ', שמוגדר על ידי אנשי המועדון כרכש המוצלח ביותר שהגיע הקיץ, אמור לקבל בקרוב הודעה שהקבוצה החליטה לממש את האופציה עימו לעונה נוספת.

רגע לפני שהצטרף להפועל תל אביב, לבקוביץ' היה על סף חתימה בבית"ר ירושלים ומי שהצליח לשכנעו להצטרף לאדומים ברגע הוא המאמן לשעבר קובי רפואה. מי ששילם את מחיר היכולת הטובה של השוער הוא ארינק ינקו, שהיה השוער הראשון בליגה הלאומית.

ינקו, שמחזיק בחוזה לעוד שנתיים וחצי, מבוקש על ידי הפועל רעננה ומאחורי הקלעים כבר מתבשל מהלך להעבירו לשורות הקבוצה של אשר אלון ומנחם קורצקי. כזכור, השוער הגיע להפועל תל אביב – המועדון בו גדל – לאחר שהצטיין במדי הקבוצה מהשרון.


בדרך החוצה מהפועל תל אביב. אריק ינקו (דני מרון)

חוזהו של ינקו הוא מהגבוהים בהפועל תל אביב ובמועדון יסכימו להשתחרר מהנטל הכלכלי הכבד. בקבוצה סימנו שני שחקנים נוספים שאמורים לקבל הודעות שחרור בחודש ינואר והם עבדי פרחאת ועמנואל בואטנג, שעדיין לא קיבל צ'אנס ועשוי לצאת להשתפשף בקבוצה אחרת. במועדון יפעלו להשתחרר גם מפייסל מוליץ' שמבקש לעזוב והם ידרשו עבורו תמורה לאחר שנרכש מהפועל עכו ב-100 אלף שקלים.

ביום שבת (16:00, ישיר בספורט4) הפועל תל אביב תפתח את הסיבוב השני בליגת העל במשחק בית מול הפועל חדרה המפתיעה. ניסו אביטן והצוות המקצועי שלו נכחו אמש באצטדיון המושבה וראו מקרוב את האדומים מובסים נגד בית"ר ירושלים.


מוליץ'. הפועל לא תשחרר אותו ללא תמורה? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי