ייני עשוי לפתוח כמגן ימני נגד ב"ש, טננבוים יגיע מהטירונות?

מאור קנדיל ושחקני מכבי ת"א
מאור קנדיל ושחקני מכבי ת"א | דני מרון

הצהובים מרוצים מה-1:2 על בית"ר בגביע, אך כבר חושבים על הקרב נגד האלופה. הקפטן עשוי לתפוס את העמדה בעקבות פציעותיהם של דסה וקנדיל. עדיין לא ברור מי השוער שיישב על הספסל אחרי הרחקת אוחיון

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב בשלב שמינית גביע המדינה לאחר ניצחון 1:2 דרמטי באצטדיון טדי על בית"ר ירושלים. השער של המחליף יונתן כהן שחרר פרץ רגשות אצל המאמן ולדימיר איביץ', שקפץ באושר והתחבק עם שחקני הספסל שלו. שחקנים בקבוצה אמרו כי זאת הפעם הראשונה שהם רואים פרץ רגשות כזה אצל המאמן הסרבי הקשוח שמתחיל להבין מה זה להיות מכביסט צהוב.

"לא שמעתי שהאוהדים קראו בשמי וזה נחמד שמעריכים את העבודה שנעשית כאן", אמר איביץ' עצמו. "אמרתי ששלוש שנים בלי אליפות זה יותר מדי עבור מועדון כמו מכבי ת"א. אנחנו רוצים גם את הגביע, רוצים להיאבק על כל התארים". המאמן הוסיף: "ברגעים הקריטיים של המשחק השחקנים שלנו היו עם ראש צלול, זה ניצחון מנטלי נגד יריבה קשה במגרש קשה. זו לא הרמה שלנו כי אנחנו צריכים לשחק הרבה יותר טוב ולמשחק הזה זה הספיק. לאף אחד לא כתוב בחוזה שהוא צריך לפתוח בהרכב".

על יונתן כהן אמר המאמן הסרבי: "אני שמח בשביל יונתן כהן כי הוא עובד קשה ומחכה לקחת את הצ'אנסים. יש לנו הרבה שחקנים בעמדה הזו והמאבק לא קל. יונתן לא שיחק הרבה, אבל בכל פעם ששיחק הוכיח את עצמו ושיפר את הקבוצה".

כובש שער הניצחון יונתן כהן אמר: "אני לא מתכוון לעזוב העונה את מכבי תל אביב ולא מתכוון לצאת בהשאלה למועדון אחר, כי זה קו הדרך שלי מתחילת העונה ומכבי תל אביב היא המועדון המצליח ביותר בארץ. לא קל כאן להתברג ב-11 וכשנותנים, משחקים. לפני מספר שנים הרגישו במועדון שאני לא בשל לשחק והשאילו אותי לבית"ר ת"א/רמלה ואחר כך הייתי שנתיים בבני יהודה ואני שמח שהחזירו אותי ואתן הכל עבור המועדון".

על שער שכבש בתוספת הזמן סיפר: "חלק מההכנות של המאמן למשחק היו להכניס אותי בסיום על העייפות של שחקני בית"ר ירושלים. באימונים ביקשתי לקבל את המסירה מעל ההגנה שלהם, אבל מסרו לי על הארץ וגם כך כבשתי. זה כיף להבקיע בדקה כזאת. אנחנו שמחים וכבר עם הפנים למשחק ביום שלישי נגד הפועל באר שבע".


כהן. לא הולך לשום מקום (דני מרון)

לקראת המשחק נגד האלופה ניצבת הקבוצה בפני מספר בעיות בהרכב. בקבוצה כועסים על השוער המחליף חביב אוחיון שהורחק בכרטיס אדום מהספסל לאחר שהגיב על קללות ויריקות מכיוון אוהדי בית"ר ירושלים באופן דומה. אוחיון שפרץ בבכי בחדר ההלבשה עשוי לעמוד בפני ועדת משמעת פנימית בנוסף בפני בית הדין של ההתאחדות לכדורגל וצפוי לספוג עונש הרחקה של מספר משחקים. אתמול נותרה מכבי תל אביב ללא שוער מחליף ואם פרדראג ראיקוביץ' היה נפצע או מורחק, היה הקפטן שרן ייני זה שהיה נכנס אל בין הקורות. השוער השלישי דניאל טננבוים התגייס בשבוע שעבר לצה"ל ונמצא בטירונות, ומכבי תל אביב תפעל כבר מהיום לנסות לשחרר אותו למשחק נגד באר שבע, או שיוזעק אחד משוערי קבוצת הנוער.

בעיה מקצועית נוספת היא פציעתו אתמול של המגן הימני מאור קנדיל, שירד בסיום מכר הדשא כשהוא מדדה עם קרסול שמאלי נפוח והוא בספק למשחק בשלישי. קנדיל שבישל את הגול הראשון לאלירן עטר היה מהבולטים במשחק, כשהמגן הימני הנוסף אלי דסה שעדיין פצוע, לא נכלל בסגל כבר שני משחקים ברציפות ואינו משלים אימונים בעומס מלא. קנדיל יעבור היום בדיקה וטיפולים ואם לא יהיה כשיר ליום שלישי כמו גם אלי דסה, עשוי הקפטן שרן ייני להיות מועתק מעמדת הבלם לתפקיד המגן הימני.

שחקן נוסף שלא נכלל בסגל אתמול היה הקשר אייל גולסה שחסרונו מורגש מקצועית והוא עשוי לחזור ולשחק נגד הפועל באר שבע. בשלב זה, הצוות המקצועי אינו משתמש בבלם ז'איר אמאדור שיושב על הספסל ואת מקומו תופס שחר פיבן. בלם הנבחרת הלאומית איתן טיבי שהחלים מפציעה ומתאמן במרץ אינו זוכה כבר יותר מחודשיים לדקות משחק ולא נכלל בסגל.  

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי