"איביץ' הפתיע את בכר". חביב אוחיון הורחק משני משחקים

מכבי תל אביב
מכבי תל אביב | דני מרון

מכבי ת"א מרוצה מהניצחון הגדול על ב"ש, אך המאמן צינן: "חובה להמשיך להשקיע ולהיות מוכנים למשחק הבא". השוער הצעיר שירק על אוהדי בית"ר והורחק בטדי, קיבל גם שני משחקים על תנאי למשך שנה

(גודל טקסט)
מכבי תל אביב ניצחה אתמול (שלישי) 0:3 את הפועל באר שבע במשחק בו נראה כי אלופת שלוש השנים האחרונות יצאה ממאבק האליפות ושיא הזכיות הרצופות בישראל של הפועל פתח תקווה, עם חמש אליפויות רצופות, אינו בסכנה. אחד מאנשי הפועל באר שבע פלט ביציאה מהאצטדיון: "מכבי תל אביב משחקת העונה בליגה משלה, רואים זאת ואליפות לוקחים פעם בדור גם בחודש דצמבר ".


המאמן הסרבי ולדימיר איביץ' הדף את המחמאות שנשלחו לעברו וכיוון אותן לעבר השחקנים. איביץ' והצוות המקצועי שלצדו לא התרגשו במהלך היום שלפני המשחק כשהתברר להם כי פרט לאלי דסה, מסדר הפצועים גדל והתרחב כשמאור קנדיל לא עבר את מבחן הכשירות בשל פגיעה בקרסול ואייל גולסה הודיע כי הוא חש ברגישות בשריר ולא יוכל לשחק.


איביץ' לא הניד עפעף ושינה עם אנשיו את ההרכב שתוכנן יום קודם לכן. המאמן הזיז את הבלם שחר פיבן מעמדת הבלם לתפקיד המגן הימני, שבו שיחק פיבן פעמים רבות בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב. בנוסף לכך, החליט המאמן כי הניגרי צ'יקו אופואדו ישחק במרכז ההתקפה במקום איתי שכטר והעדיף בהרכב את יונתן כהן על פניו של אלירן עטר. על ספסל המחליפים נראה לאחר יותר מחודשיים איתן טיבי.



איביץ' הציב את אופואדו במרכז ההתקפה. הניגרי גמל לו בשער (דני מרון)


במכבי תל אביב טענו לאחר המשחק כי ההרכב, שנראה מוזר והזוי, הביא את הניצחון. גורם בסביבת המועדון: "ההרכב והמערך של איביץ' הפתיע את מאמן הפועל ב"ש ברק בכר ואת שחקניו, זה היה מהלך של שחמט במשחק בו הבינו בבירת הנגב כי לא יהיה תואר אליפות רביעי ברציפות".


המאמן הסרבי נשאל על הדברים החדשים והרוח החדשה שהביא לקריית שלום – וענה: "כדורגל זה דבר שאתה מקבל מהיותך שחקן כדורגל שנמצא בתוך המשחק והיותך בתוך מועדוני כדורגל ושיחות רבות עם מאמני כדורגל, שמהם אתה שואב יידע. המאמן שממנו למדתי הכי הרבה הוא פרננדו סנטוס, המאמן של נבחרת פורטוגל, מהמאמנים הכי טובים בעולם ".


המאמן הסרבי הוסיף: "בכדורגל דרך חיי המאמן אינם מוחלטים וצריך להכין בכל מספר חודשים את המשפחה והמזוודות לאפשרות של שינוי. כשמסתיים משחק צריך לחשוב קדימה וכבר בשבת יש משחק קשה וחשוב נגד הפועל רעננה. במועדון מבינים זאת והשחקנים יודעים כי חובה להמשיך להשקיע ולהיות מוכנים למשחק הבא".



פרננדו סנטוס. המאמן שהכי השפיע על איביץ' (Gettyimages)


מכבי תל אביב עמדה במשימה שרק לפני כעשרה ימים היה חשש שתתקשה. המשחקים בסדר זמן צפוף נגד מכבי חיפה, בית"ר ירושלים והפועל באר שבע. שחקן בקבוצה אמר: "זה היה צומת משולש אותו עברנו עם הלב והנשמה, היה ברור לנו שלא נמעד במשחקים האלו".


למחמאות רבות זכה בסיום המגן השמאלי, אנריק סבוריט, שאתמול כבש את שערו השני עבור מכבי תל אביב . סבוריט סיפר אתמול כי לאורך כול הקריירה שלו באירופה כבש רק שני שערים. 


אגב מכבי תל אביב הצליחה לקבל מצה"ל רק למשחק אתמול את השוער דניאל טננבויים שהגיע מהטירונות, ישב על הספסל במקומו של חביב אוחיון המורחק ובתום המשחק שב לבסיס.


מצטיין נוסף אתמול היה החלוץ הניגרי צ'יקו אופואדו, שאמר אחרי הניצחון: "עבורי המאמן איביץ' הוא כמו אריה. חיכיתי להזדמנות שלי לשחק ואני מכיר את העמדה של החלוץ המרכזי. אנחנו לוקחים כל משחק בפני עצמו, מכבי תל אביב עדיין לא אלופה".


על קשר הפועל ב"ש ג'ון אוגו אמר אופואדו: "אוגו הוא כמו אח עבורי ובסיום המשחק הוא בירך אותי על הניצחון שלנו".



כבש את שערו השני העונה. אנריק סבוריט (דני מרון)


בתוך כך, חביב אוחיון, השוער המחליף של הצהובים, הורחק משני משחקים בפועל ושניים על תנאי למשך שנה לאחר שספג כרטיס אדום במשחק הגביע בטדי אחרי שירק על אוהד בית"ר ירושלים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי