למרות היכולת הטובה: יונתן כהן צפוי לרדת לספסל נגד רעננה

יונתן כהן
יונתן כהן | אריאל שלום

הקשר של מכבי תל אביב יפנה את מקומו בשבת (16:00, ספורט3) לטובת איתי שכטר או אלירן עטר, אי ודאות בנוגע לחלק ההגנתי כשגם אלי דסה וגם מאור קנדיל כשירים אך עשויים לקבל עוד שבוע מנוחה

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב השלימה לפני הצהרים את הכנותיה למשחק מחר (שבת 16:00, שידור ישיר בספורט3) באצטדיון רמת גן נגד הפועל רעננה. ארבעה ימים לאחר הניצחון הגדול 0:3 על הפועל באר שבע, המאמן ולאדן איביץ' לא תרגל באימון את ההרכב הפותח, ובמקומו תרגל שתי שיטות להתפתחויות שיהיו במהלך המשחק בו אמורה רעננה לעלות בהרכב הגנתי שמצריך משחק עם המון סבלנות במהלכים ההתקפיים.

הקשר אייל גולסה קיים היום אימון חלקי בשל הפציעה בשריר שגרעה אותו מהסגל נגד הפועל באר שבע, ואינו מתוכנן למשחק הקרוב. שני המגנים בצד ימין, אלי דסה ומאור קנדיל, התאוששו מהפציעות וערכו אימון מלא ורק מחר יחליט הצוות המקצועי אם להמשיך לתת להם מנוחת התאוששות נוספת לקראת המשחק בשבוע הבא נגד מכבי נתניה. עוד התלבטות היא האם להמשיך בהרכב עם שחר פיבן כמגן ימני או להחזיר אותו לעמדת הבלם על חשבון אחד מבין שרן ייני או ז'איר אמאדור כשגם פיבן עצמו עשוי לזכות למנוחה מחר. הקשר דור פרץ משחק עם 4 כרטיסים צהובים וצהוב נוסף מחר ישלח אותו ליציע בדרבי נגד הפועל תל אביב בעוד שבועיים.

המאמן ולאדן איביץ' אמר לאחר הניצחון על הפועל באר שבע כי המשחק נגד רעננה הוא המשחק הקשה והחשוב של הקבוצה ובימים האחרונים אלו הדברים שהועברו לשחקנים על ידי אנשי הצוות המקצועי. מסתמן כי איתי שכטר או אלירן עטר ישובו להרכב הפותח, ולמרות היכולת הטובה שהציג יונתן כהן הוא עשוי לרדת לספסל.

יונתן כהן. יעלה שוב כקלף מנצח של איביץ' (אריאל שלום)
יונתן כהן. יעלה שוב כקלף מנצח של איביץ' (אריאל שלום)

גורם בסביבת המועדון סיפר: "אין משחק קל העונה, וההפתעות יכולות להגיע בכול משחק בעיקר כשהפועל רעננה ידועה כקבוצת הגנה קשוחה. איביץ' הבהיר לשחקנים כי המשחק מחר אינו נופל ברמת ההכנות והרצינות מהמשחקים האחרונים נגד הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים ומכבי חיפה".

הרכב משוער: פרדראג ראיקוביץ', שחר פיבן (מאור קנדיל), ז'איר אמאדור, שרן ייני, אנריק סבוריט, דור פרץ, דן גלזר, דור מיכה, צ'יקו אופואדו, עומר אצילי, איתי שכטר (אלירן עטר/יונתן כהן).

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי