ראשי חדרה לשחקנים: "מי שלא מחויב לא ישחק יותר העונה"

עלי חטיב
עלי חטיב | ערן לוף

אביטן וחלק מההנהלה ערכו שיחה קשה בעקבות הירידה ביכולת: "יש שחקנים שחושבים שהם המציאו את הכדורגל". אביטן: "שמיכת הפצועים שלנו קצרה". בפתח תקווה, איתי טאקו יפתח במקום דידייה ברוסו הפצוע

(גודל טקסט)
ימים קשים עוברים על הפועל חדרה אחרי התבוסה הביתית 3:0 לבית"ר ירושלים באצטדיון בנתניה. במועדון לא מרוצים מהגישה של השחקנים במהלך התקופה האחרונה וערכו שיחה עמם שיחה קשה. "מי שלא יהיה מחויב לא ישחק יותר העונה", הובהר.


בחדרה זועמים בעיקר שחקני ההרכב שזכו לקרדיט מתחילת העונה ולאחרונה כאמור חלה ירידה חדה בכושרם, כאשר חלקם פוזלים לקבוצות אחרות עם פתיחתו של החלון בחודש ינואר. "יש כאן שחקנים שחושבים שהם המציאו את הכדורגל, יכול להיות שהם יישבו ביציע כמה משחקים", אמר גורם בכיר בהנהלה.


המאמן ניסו אביטן אמר: "ההפסד לבית"ר ירושלים לא יצר אצלנו שום משבר. כל הפסד הוא כואב, בטח כאשר מדובר בתקופה ארוכה שלא הצלחנו לייצר בה ניצחון בליגה. אנחנו רוצים להביא את הניצחון בשיניים, לחזור ולהיות קבוצה שמייצרת נקודות ולא להמשיך להידרדר בטבלה. נכון שהמיקום שלנו עדיין טוב ואנחנו עושים הכל לנצח ולהיראות טוב, אבל השמיכה שלנו קצרה. כל שחקן שנפצע יוצר אצלנו בעיות. אנחנו מתמודדים עם הפציעות האלה ומנסים לייצר הרכב שיכול להביא תוצאות טובות".


הפצועים: "יש לנו שחקני הגנה פצועים. יעקב ודייוויד, שהם בלמים מובילים אצלנו, כרגע מושבתים. אבו פאני חולה ולא ברור אם יוכל לשחק, כך שמהבחינה הזו זה לא אופטימלי. אבל נתרכז במי שכן יכול לשחק ולייצר תוצאות טובות".


אבופאני. לא ברור אם יפתח (שלומי גבאי)
אבופאני. לא ברור אם יפתח (שלומי גבאי)


"אנחנו יודעים בדיוק מי אנחנו, מה המגבלות שלנו ומה היכולות שלנו", הוסיף אביטן, "אנחנו מאוד מאוד רוצים לחזור לנצח בשביל המועדון הזה, שהולך לתקופה קריטית. הדיון בבית המשפט מתקרב ובעוד קצת יותר משבוע נדע איפה אנחנו עומדים ואז נוכל להתכונן לחלון ההעברות בינואר ונדע איך אנחנו רוצים שהמשך העונה שלנו תיראה".



רק באימון המסכם שייערך הערב יקבע אביטן את ההרכב שיעלה מחר (ראשון ב-19:00) נגד מכבי פתח תקווה, אך נראה שהמאמן יבצע מספר שינויים. הבלם דויד מתיאוס ייעדר בגלל פציעה ולא מן הנמנע שוויסאם רבאח ישוב למרכז ההגנה לצדו של יונתן לוי. במועדון ינסו להכשיר את סלים עמאש ורק לאחר האימון הערב יתברר האם הוא יעמוד לרשותו של אביטן. הקשר אליאל פרץ והחלוץ עוז פרץ, שלא קיבלו הזדמנות לאחרונה, עשויים לחזור להרכב במשחקים הקרובים.


מי שבוודאות לא יהיה בסגל וכנראה סיים את דרכו במועדון הוא הקשר עלי חטיבמיד לאחר שראו אנשי חדרה את היריקה של הקשר לעברו של לוסיו, כפי שפרסמנו אתמול לראשונה, התקבלה החלטה להיפרד מהקשר לאחר ועדת המשמעת שתתקיים במהלך השבוע הבא.



"מי שלא יהיה מחויב לא ישחק העונה" (אודי ציטיאט)



מכבי פתח תקווה: איתי טאקו יפתח במקום ברוסו
לאחר חמש תוצאות תיקו רצופות, מכבי פתח תקווה תתארח מחר אצל הפועל חדרה במטרה לחזור למסלול הניצחונות ולחזור לחיים במאבק הפלייאוף העליון. מבחינה מקצועית, המאמן אלישע לוי יבצע שני שינויים מההרכב שסיים ב1:1 עם בני יהודה באמצע השבוע: דידייה ברוסו, שסובל מקרע בשריר הירך האחורי ולא יהיה בסגל, יוחלף על ידי איתי טאקו כשגם חביב חביבו הפצוע שינותח ייעדר כמובן ותאי בריבו יפתח במקומו. בשל הסגל הקצר, שחקן הנוער תומר בנבנישתי, שזכה לדקות בתחילת העונה, יחזור לסגל ויפתח על הספסל.


המאמן אלישע לוי ערך אסיפה לשחקניו בה אמר להם: "חדרה התעסקו בבעיות משמעת ופציעות ודווקא עכשיו הם יבואו בטירוף, אבל זה הזמן גם שלנו לבוא בטירוף והגיע הזמן לנצח".


הרכב משוער
: יוסי גינזבורג, עיסא סיסוקו, תומאש סיבוק, עומר דנינו, גל שיש, רומריו פירס, איתי טאקו, גידי קאניוק, מנור סולומון, לידור כהן תאי בריבו.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי