בסביבת דסה מאשרים: לודוגורץ הציעה חוזה לחמש שנים

אלי דסה
אלי דסה | דני מרון

בבולגריה דווח על מו"מ מתקדם בין מגן מכבי ת"א שמסיים את חוזהו בתום העונה לאלופה המקומית, ולספורט1 אישרו מקורבי השחקן את האפשרות שיעזוב כבר בחלון הנוכחי. שכרו יהיה כ-700 אלף יורו לעונה בחוזה ארוך טווח

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב מזה מספר חודשים מנסה לסכם עם אלי דסה על הארכת חוזהו, אבל המגן בן ה-26 התעקש על שכר אסטרונומי המוערך בכ-800 אלף יורו כדי שלא לעזוב ללא תמורה בסיום העונה. הבוקר (חמישי) מדווח בתקשורת הבולגרית על מו"מ בין המגן לבין האלופה הבולגרית לודוגורץ, ולספורט1 נודע שלא מן הנמנע שעסקה תצא לפועל כבר בחלון ינואר.

דסה בן ה-26 רשאי מעתה לנהל מו"מ עם כל קבוצה שתחפוץ בשורותיו ולעבור ללא תמורה בסיום העונה, אבל לודוגורץ מודעת לאפשרות שבזמן הקרוב מגינה הברזילאי סיסיניו יעזוב ועל כן נערכת לאפשרות שתצטרך להביא לו מחליף, ומגן הצהובים ונבחרת ישראל נחשב למועמד מוביל והוא כבר קיבל הצעה לחוזה בן חמש שנים בשכר של כ-700 אלף יורו לעונה. לודוגורץ זכתה בשבע האליפויות האחרונות בבולגריה וגם העונה היא עם יתרון של שש נקודות על צסק"א סופיה אחרי 20 מחזורים ומגן מכבי ת"א היא התרשמה במשחקי הנבחרת בהם צפתה, בסקוטלנד ונגד אלבניה.

כאמור, בסביבתו של אלי דסה סיפרו הבוקר כי בהחלט מתקיימים מגעים בין הצדדים וכי מדובר באפשרות ריאלית עבור השחקן שלאחרונה סבל מפציעה וראה את מאור קנדיל תופס בהצלחה את מקומו בהרכב של ולדימיר איביץ'. עם זאת, לדסה גם הצעות מצרפת ומבלגיה וגם האפשרות להישאר במכבי תל אביב לא ירדה מהפרק. את המגעים מול הבולגרים מנהלים אמיר לינדנר וגל געש.

מכבי תל אביב מודעת להצעה ועל פי הערכות תסכים למכור אותו בחלון של ינואר עבור כחצי מיליון יורו, לאור העובדה שאחרת הוא יוכל לעזוב ללא תמורה בסוף העונה. כמובן שהשתלבותו של קנדיל בהרכב והפער הגדול בפסגה יגביר את הסיכויים למכירתו בחלון הקרוב.


אלי דסה. הצעה לחמש שנים מאלופת בולגריה (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי