צפו: פלומיין הודיע שהוא חולה, חדרה סיימה ב-1:1 נגד הפועל חיפה

פרדי פלומיין
פרדי פלומיין | אודי ציטיאט

הצרפתי שמיועד לעבור לבית"ר ירושלים לא התייצב באישור ראשי הקבוצה שהופתעו משיחתו בבוקר המשחק, אביטן וחניכיו צברו נקודה גם בלעדיו אחרי שאליאל פרץ ניצל טעות של שטקוס בדקה ה-6, אלי אלבז (51) קבע שוויון

(גודל טקסט)

ימים לא פשוטים עוברים על הפועל חדרה. בצל המכתב שנשלח על ידי רשם העמותות לבית המשפט המחוזי בחיפה בבקשה לפתוח בהליך פירוק ובמקביל למכירתם האפשרית של קווין טאפוקו ופרדי פלומיין, שנעשתה מבלי שהמאמן ניסו אביטן נמצא בסוד העניינים, היא התארחה הערב אצל הפועל חיפה וסחטה נקודה בזכות 1:1 בסמי עופר גם ללא פלומיין, שהודיע בבוקר המשחק שהוא חולה וקיבל את אישור ראשי המועדון שלא להופיע.

בהפועל חדרה עשו ככל שביכולתם כדי שטאפוקו ופלומיין יעזבו את המועדון רק לקראת סוף החודש, במטרה שיסייעו לאגור כמה שיותר נקודות ולהימנע כמה שניתן ממאבקי תחתית, אבל בבוקר המשחק בחיפה הם התבשרו על ידי פלומיין, שמכירתו לבית"ר ירושלים סוכמה מבלי שהוא עודכן מראש ושכעת עליו לשבת עם ראשי המועדון מהבירה כדי לסכם את תנאיו, שהוא חולה ועל כן לא יגיע להתמודדות.

לספורט1 נודע שבהפועל חדרה הופתעו משיחתו של פלומיין, שהבהיר שכלל לא יגיע לאצטדיון, אבל בחרו להאמין לו ואישרו לו להישאר בביתו. לעומתו, טאפוקו שצפוי בקרוב להשלים את מעברו להפועל באר שבע, שיחק בסמי עופר כמתוכנן.


פלומיין חוגג בטדי. בחדרה מאמינים, לפחות בינתיים (דני מרון)

גם ללא פלומיין, חדרה עלתה ליתרון בסמי עופר כבר בדקה השישית, אז לוסיו ניסה לכבוש מזווית קשה, אבל הדיפה רעה של שטקוס סידרה לאליאל פרץ את שערו הראשון הקל בקריירה והראשון העונה. בדקה ה-29 הפועל חיפה אף איבדה את נס זמיר שנפצע, אלא שבמקומו נכנס אלי אלבז שבדקה ה-51 גם קבע את תוצאת המשחק לאחר שהטעה שני שחקני הגנה, בעט כדור אלכסוני ששינה כיוון והכניע את אג'ידה. שתי דקות אחר כך שון גולדברג יכול היה להשלים מהפך, אבל באחד על אחד היה זה אג'ידה שיצא עם ידו על העליונה. גם בדקה ה-90 אג'ידה שגה פעמיים, אבל מיטרבסקי נגח מקרוב החוצה.

הפועל חיפה סופרת כבר שבעה מחזורים רצופים ללא הפסד, אבל זוהי תוצאת תיקו שלישית ברציפות של שרון מימר ושחקניו והם נותרו במקום השביעי עם 22 נקודות, מרחק שתי נקודות ממכבי נתניה השישית שטרם שיחקה המחזור. חדרה, לפחות עד המשחק של הפועל ב"ש מחר מול בני יהודה (20:15, ישיר בספורט1), במקום השלישי עם 26 נקודות – נקודה מעל האלופה ומפגרת אחר הכתומים שבמקום השני עקב הפרש שערים נחות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי