מכבי חיפה מתכוננת לינואר: עמית זנטי מתקרב להפועל חדרה

עמית זנטי
עמית זנטי | ערן לוף

הקשר הצעיר עשוי לעבור לעולה החדשה בהשאלה, גם סכנין בתמונה. במועדון מחזקים את עוואד: "הוא היה ונשאר שחקן מאוד חשוב בסגל שלנו". אלאך התראיין לטלגרף והתייחס למינוי של רוטן: "אין סיבה שלא יצליח באנדרלכט"

(גודל טקסט)
לאחר ניצחון משמעותי נוסף בשבת על מכבי פתח תקווה ואימון השחרור, זכו שחקני מכבי חיפה בשני ימי חופש כאשר כעת מצפה לקבוצה משחק ליגה משמעותי בחוץ נגד הפועל באר שבע (שבת, 20:30, שידור ישיר בספורט4) ולאחר מכן משחק שמינית גמר גביע המדינה מול בני סכנין. האווירה מאימון לאימון טובה יותר כאשר הירוקים רשמו ניצחון ליגה שלישי ברציפות ובכלל מאה אחוזי הצלחה מאז הגעתו של מרקו בלבול שזוכה למלוא ההערכה לאור ההצלחה.


בלבול עצמו מנסה להשאיר את שחקניו ממוקדים ואמר להם: "אהבתי את המחויבות שלכם. שיחקנו כדורגל נכון ונכנסנו לפאניקה מיותרת בדקות האחרונות". מי שאינו שיחק כלל בשבת הוא החלוץ מוחמד עוואד שעד עתה הצטיין בכל משחקי הקבוצה ואף היה גורם משמעותי בהרכב הקבוצה עד הגעתו של בלבול. בחיפה הבהירו כי גם המאמן הנוכחי מחזיק מעוואד ואמרו: "עוואד היה ונשאר שחקן מאוד חשוב בסגל הרחב שלנו. יש מלחמה טובה בסגל והמאמן יקבע את ההרכב".


מי שפחות מוצא את עצמו בסגל הוא הקשר עמית זנטי. כפי שפרסמנו זנטי צפוי לצאת בהשאלה כבר במועד ההעברות הקרוב ואתמול פנתה רשמית הפועל חדרה בנושא. הירוקים ביקשו להמתין עם ההחלטה ולא מן הנמנע כי השחקן ייכלל בעסקה תמורת פרדי פלומיין אם האופציה הזאת כלל תהיה רלוונטית. אך גם אם הצרפתי לא יגיע לחיפה, לא יפסלו ישקלו להשאיל את זנטי לאור מערכת היחסים הטובה בין חדרה לחיפה. גם בני סכנין הביעה עניין בקשר הירוק. מאידך נראה כי החלוץ אלכסה ווקאנוביץ' לא יגיע לכפר גלים. האחרון זוכה להצעות נוספות באירופה ובשלב זה אינו מעוניין להגיע לישראל.



עמית זנטי. יעזוב להפועל חדרה? (ערן לוף)


בנושא אחר, המנהל המקצועי לשעבר של מכבי חיפה מו אלאך, התראיין לטלגרף והתייחס לגבי מינויו של פרד רוטן באנדרלכט בלגית: "הוא עבד בשאלקה, פ.ס.וו ופיינורד, שם ייצר בסיס טוב למועדונים בשנים הבאות והשביח המון כישרונות שהפכו לשחקנים גדולים, אין סיבה שלא יצליח באנדרלכט".




"אין סיבה שרוטן לא יצליח באנדרלכט". מו אלאך (אודי ציטיאט)
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי