גוברים הקולות בבני סכנין לפטר את המאמן עמיר תורג'מן

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | מאור אלקסלסי

הנהלת הקבוצה מהמגזר מאוכזבת מההפסד לחדרה ובוחנת אופציה לשינוי נוסף על הקווים. הדובר מונדר חלאיילה: "יש חוסר שביעות רצון וכל האפשרויות נמצאות על הפרק. ביממה הקרובה הסוגיה הזו תוכרע"

(גודל טקסט)

האם בני סכנין בדרך לזעזוע נוסף על הקווים? הנהלת הקבוצה מהמגזר לקחה קשה את ההפסד אמש (שבת) 2:1 להפועל וחדרה ואת היכולת העגומה שמציגה הקבוצה מאז מינויו של עמיר תורג'מן למאמן.

בסכנין בוחנים אופציה לשינוי נוסף בעמדת המאמן, כאשר חלק מקברנטי הקבוצה כבר שוחחו הבוקר עם תורג'מן ונכון לרגע זה טרם התקבלה החלטה סופית לגבי המשך דרכו על הקווים.

בקרב הנהלת סכנין קיימת מחלוקת כשחלק טוענים כי חייבים לבצע זעזוע באופן מיידי בעקבות רצף שבעת המשחקים ללא ניצחון, אך אחרים סבורים שהקבוצה ניצבת בפני שני משחקים משמעותיים מול מכבי חיפה בגביע והפועל חיפה בליגה ורק בסיומם צריכה להתקבל החלטה בנושא.

דובר הקבוצה, מונדר חלאיילה, אמר: "אין ספק שיש חוסר שביעות רצון מהתוצאות של הקבוצה בתקופה האחרונה וכרגע כל האופציות נמצאות על הפרק. ההנהלה תתכנס פעם נוספת ביממה הקרובה ותכריע. כאשר יהיה מה להודיע, נעשה זאת". תורג'מן כאמור העביר כרגיל את אימון הבוקר ולצד ביקורת שספג על העמידה במצבים הנייחים, ניסה המאמן לעודד את השחקנים לקראת המשחק בגביע המדינה.

תורג'מן, כזכור, מונה למאמן בני סכנין לפני כחודשיים במקומו של בני בן זקן שפוטר. המאמן הנכנס פתח את הקדנציה שלו עם 0:1 מרשים בחוץ על בני יהודה, אך מאז לא ניצח בשבעת משחקי הליגה שנערכו והקבוצה ניצבת מתחת לקו האדום עם 15 נקודות בתום 18 מחזורים.


בדרך החוצה מסכנין. עמיר תורג'מן (מאור אלקסלסי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי