צפו בתקציר: בית"ר ירושלים וקריית שמונה נפרדו בתיקו 0:0

יוסי בניון
יוסי בניון | דני מרון

הירושלמים אומנם שלטו במחצית השנייה והיו קרובים לניצחון, אך יכולת טובה של ברטקוס בשער נתנה לצפוניים נקודה יקרה. בניון ערך בכורה מחודשת בדקה ה-63. אחמדי נפצע בברך והוחלף כבר בדקה ה-18

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה לאכזב בטדי, כשהערב (ראשון) היא סיימה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון עם תיקו 0:0 נגד עירוני קריית שמונה, במסגרת המחזור ה-18 של ליגת העל. יוסי בניון ערך בכורה מחודשת ונכנס במקום מיקי סירושטיין לחצי השעה האחרונה של המשחק, אבל גם הקשר הוותיק לא הצליח לעזור להתקפה של המארחים, שלא כובשת כבר משחק שני רצוף.        

6700 צופים הגיעו הערב לאצטדיון טדי הקפוא, וראו גם את הרכש הטרי של משה חוגג, פרדי פלומיין, שערך הופעת בכורה כשעלה ב-11 של ניר קלינגר, אבל למעט פעולה אחת טובה, היה לא מדוייק ואכזב. 10 דקות לסיום, לאנתוני וארן הייתה הזדמנות להכריע את המשחק כשעלה לכדור קרן של מאור בוזגלו אבל מארבעה מטרים נגח למרכז השער כדור שפגע בפניו של ברטקוס שעמד במקום.  

בצד השני, עירוני קריית שמונה, שלאורך כל המחצית השנייה נדחקה לשערה, הצליחה לעמוד בלחץ ולשמור על רשת נקייה. תומר קשטן חוזר לצפון עם נקודה יקרה, כשביום רביעי כבר מחכה לו משחק נגד כפר קאסם בחוץ במסגרת שלב שמינית הגמר של גביע המדינה. 

הרכבים

בית"ר ירושלים: איתמר ניצן, דוד קלטינס, טל בן חיים, אור זהבי, שמואל שיימן, דן איינבינדר, מיקי סירושטיין (יוסי בניון 63), פרדי פלומיין (יעקב בריהון 86), מאור בוזגלו, עידן ורד, יאקוב סילבסטר (אנתוני וארן 25).

קריית שמונה: דזיוגאס ברטקוס, איאד אבו עביד (חגי גולדנברג 80), חורחה מורסיו, עידן נחמיאס, וובה בראון, אורי מגבו, סמואל בראון, עדן שמיר, ואלון אחמדי (מוחמד שכר 18), חאג'י בארי (איסמעיל ריאן 72), לוי גרסיה.


יוסי בניון מתחמם. (דני מרון)

מהלך המשחק
המשחק נפתח כאשר שתי הקבוצות לא מדוייקות ולא מצליחות לסכן את השער ב-10 הדקות הראשונות. כעבור 8 דקות שכר החליף את אחמדי לאחר שהאחרון נפגע בברך. חאג'י בארי לא הצליח לנצל טעות של ניצן בדקה ה-25 ומחמישה מטרים בעט לידיים של השוער. בית"ר ירושלים ללא איום על השער של ברטקוס בחצי השעה הראשונה. אחרי שבע דקות הגיעה הזדמנות ראשונה לבית"ר, פלומיין בעט חזק מ-16 מטרים והכדוור נהדף לקרן. 


ואלון אחמדי. נפצע בברך והוחלף (דני מרון)

שתי דקות לסיום המחצית, מורסיו נפגע לאחר שתיקל את פלומיין והתאושש. דקה עברה וסילבסטר קיבל הגבהה מצד שמאל ממאור בוזגלו ונגח מעל השער. דקה לאחר מכן בוזגלו ניסה את כוחו מרחוק וברטקוס הדף את הכדור לקרן.


פרדי פלומיין לראשונה בצהוב שחור (דני מרון)

המחצית השנייה נפתחה עם ניסיון של קלטינס ברגל שמאל מקצה ברחבה אך הכדור עלה מעל השער. כעבור שתי דקות פלומיין בעט כדור מסובב מ-25 מטרים ופספס רק במעט את המסגרת. דקה 58, ורד לא הצליח לנגוח למסגרת כדור קרן של בוזגלו. הירושלמים שולטים אך לא מדוייקים. שעה מתחילת המשחק, מורסיו חילץ באומנות כדור מהרגל של וארן, שהיה בדרכו לאחד על אחד מול ברטקוס. דקה 63, יוסי בניון נכנס לבכורה מחודשת במקום סירושטיין.


מאור בוזגלו (דני מרון)

דקה 69, כדור קרן לקריית שמונה, לוי גרסיה פספס מ-3 מטרים לאחר שעידן ורד הציל מהקו כדור שכבר עבר את איתמר ניצן. שמונה דקות לאחר מכן, בוזגלו בעט חזק מתוך ב-16 אבל לא היה מדוייק. 10 דקות לסיום, וארן נגח כדור קרן היישר לפניו של שטקוס שעמד במקום והציל שער. דקה 93 מוחמד שכר בעט מתוך הרחבה כדור גבוה מעל השער של ניצן.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי